Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
Om man har en smaaaaal korridor, vad ska man då sätta upp för tapeter för att den ska se bredare ut?
Om man har en smaaaaal korridor, vad ska man då sätta upp för tapeter för att den ska se bredare ut?
Fasen Stina, du gör mig rädd, se nu till att vara rädd om dig!!! Du är så underbar, en klippa i värsta stormen. Kram
Kram till alla er andra med.
Skulle gärna vilja ha era traderanick om det går för sig....inboxa mig gärna.
www.gp.se/nyheter/goteborg/1.318242-ran-mot-burger-king
Min äldsta son är restaurantchef där och det är han som är "den anställde" Usch, vad hemskt. Men han och personalen mår bra iaf, dom blev inte hotade eller så.
Jag bor i hus och får göra vad jag vill. Men herrejävlar vilket fult badrumsskåp vi har i badrummet. När vi tittade på huset tänkte jag att det där åker ut samma sekund som jag får nyckeln.
Nu har vi bott här 4,5 år. För det första sitter enda belysningen i badrummet i skåpet och för det andra ryms det hur mycket som helst i det.
Ni vet såna dör badrumsskåp som brukar sitta i hyresrätter, i plåt, med dörr man kan vinkla ut. Två såna sitter bredvid varann, med en hylla under och en fuuuul lampgrej ovanpå.
Borde fota och lägga in en bild på eländet....
Här har vi också dålig timing. Maken åkte bort i söndags och kommer hem på torsdag kväll. Så det är jag, Erik 2år och Lollo 18år hemma. Igår grillade Lollo fläskkotlett, troligen blev dom inte varma nog för idag har Lollo och jag magsjuka(matförgiftning)men Erik som inte äter fläskkotlett klarade sig. Har honom hemma från dagis iaf. Resten av scenariot kan ni tänka er va? Spy och skitsjuk mamma, osynlig dotter och pigg och kry son utan stimulans....
Ville bara ömka av mig lite