Inlägg från: LCroft |Visa alla inlägg
  • LCroft

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Vilka fina telefoner! Jag lyckas jämt tappa mina telefoner i golvet, har under samma tid som mannen haft en telefon förbrukat 3 stycken... Nu sist köpte jag en bas, enkel, billig telefon, Nokia givetvis Och hoppas på att en billig telefon håller längre

• LCroft

Superkex: Vad roligt att du är tillbaka, så glad jag blir! Och stort grattis till trean i magen {#lang_emotions_heart} Har lite svårt att döpa om dig bara, men det kommer nog med tiden, fast jag har en känsla av att du alltid kommer att vara nublu Nu får du lov att sköta om dig själv och inte stressa på mer!

• LCroft

Välkommen till alla nya!

Och Stina tar det lilla lugna hon {#lang_emotions_heart} Ut och skotta snö???? Är du alldeles galen kvinna!?? Tur du har en man som håller koll på dig Galenpanna! {#lang_emotions_kiss}

• LCroft

Jättefint kök Hannnnah! Undrar om jag fick tillräckligt många n:n med

Inget nytt under solen att komma med, sjuk dotter, sjuk hund, stressigt på jobbet, alldeles för lite sömn osv..

• LCroft

Åh Ari nu blir jag alldeles nostalgisk, min farmor hade en likadan kakburk som någon tyvärr slängde bort när deras hus tömdes, antar jag iaf för jag har sökt förgäves efter den men ingen verkar veta var det finns...

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14