-
Men jag kommer ju inte på vem du är???????Superkex skrev 2010-02-19 09:08:26 följande:*tassar in här*Tillbaka med nytt namn efter en låååååååång paus.
-
Skrev innan jag läste färdigt tråden. Vad superkul att se dig igen Superkex.libero skrev 2010-02-20 08:13:09 följande:Men jag kommer ju inte på vem du är???????
Jag har funderat på vart du tog vägen. Just nu är jag inte så aktiv men jag kommer snart tillbaka efetr min hektiska jobbperiod som är just nu.
Grattis till bebis i magen.
KRAM PÅ DIG! -
Du är så välkommen hit. Du vet ju var jag bor.Superkex skrev 2010-02-20 14:26:09 följande:Kära nån, här dyker alla vänner upp på rad. Så roligt att se er! *kramar om allihopa*Hjorthan: Så tråkigt att höra om era missfall. *kramar om lite extra*Stina: Jag säger som de andra; Nu tar du det lugnt! Libero: Härligt att se dig igen! Jag får försöka ta mig bort till dig någon dag - minstingen behöver ju en schysst garderob... Häxan: Gah! Komma in här och bara lämna en sån cliffhanger. Du borde förbjudas! Själv röjer jag i Gustavs rum idag. Märkligt vad man kan finna - en trave knoppussel i en låda under sängen bl a! Hos en sexåring....Bara att lägga undan dem ett tag tills nästa blir tillräckligt stor för dem. Ska försöka hitta lite krafter och tid att börja lägga ut lite grejer på Tradera snart. Känns som om det är dags att reclaima garaget snart!
Häxan Hedda!
Vad kul att du tittar till oss igen det var ju ett tag sedan sist.
Stina!
Tänker på dig.
Nu ska jag snart krypa ner i min goa säng. Har piffat till det lite i vårt nya sovrum med gardiner och så i dag. Ni ska få se färdigt resultat så fort vi är färdiga med garderoben så jag får bort alla kläder -
Du är också jättevälkommen ska du veta. Vad kul!!musli skrev 2010-02-20 22:26:16 följande:Jag kommer till hösten!!!Här snöar det konstant kan jag säga. I går var jag inte utanför dörren men idag måste jag ge mig ut till stan hur det nu ska gå. Som tur är så har vi ju traktorer att skotta med så det är ju smidigt.Hjorthan skrev 2010-02-21 08:13:23 följande:God morgon!Hur har ni det som bor längre uppåt landet? Här nere har det inte kommit så farligt med snö, inte som dom hotade med i alla fall. Fast idag blåser det väldans, så jag håller mig inne idag med. Håller på att måla om hallen. Kan inte riktigt säga vad det är för färg. Den heter Orkidé, går i svagt grå-lila-beige. Blir riktigt snyggt mot alla vita lister, dörrar och den vita trappan. Paneltaket målade jag helvitt i går, fick bara en strykning den gången vi satte upp det, och nu var jag så trött på det, så det fick bli helvitt. Härligt med lite uppfräschning här hemma.
Vad roligt det låter med hallen. Du måste visa bilder när det är färdigt. -
Vilka härliga sommarbilder du visar i bloggen. Nu ser det inte riktigt ut så i Byxelkrok.Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2010-02-21 02:24:26 följande:Nytt inlägg i bloggen!Hus & Hem Reportage del 2...www.frokenvit.blogspot.com
-
GODMORGON PÅ ER ALLA!
Har läst tillbaka lite i tråden och det verkar som många av er inte mår bra. Skickar en massa krya på er kramar till alla som behöver.
Jag kommer snart tillbaka hit igen när min värsta jobbperiod är över. -
Broarne är jättebra att beställa i från. De skickar jättesnabbt.Hannnas skrev 2010-03-17 15:04:42 följande:Mage... fina grejjer!!! Själv ska jag beställa ett diskställ nu... har väntat i hundra år på att det ska komma in på Mixin men icke, o inte svarar de på mail heller... men nu kom det in på broarne så jag beställer där... Har någon av er beställt av dem?
-
Hej på er!
Här är det också stiltje när det gäller inredning just nu som det verkar vara för många av er andra också.Vårt sovrum är så gott som färdigt nu vilket är skönt för nu kommer det nog inte hända så mycket mer på ett tag. Har precis varit och klippt ner en massa buskar i trädgården och har även hängt ut årets första tvätt. Helt underbart.
Kram på er! -
Hej på er alla i tråden!
Har inte skrivit på ett tag för det har stått stilla det mesta ett bra tag härhemma och det komer även att göra det över sommaren för nu är det husvagnen som gäller ett tag.
Måste bara kommentera det Ari skrivit och jag vill inte trampa någon på tårna för det är inte meningen. Det är en stor anledning till att jag inte är här i tråden så mycket längre men jag har inte vågat skriva det tidigare för jag vill inte göra någon ledsen. Men jag tycker det är så tråkigt med alla dessa inlägg om bloggar. Personligen så tycker jag att detta är ett forum som vi ska diskutera med varandra i (så var det alltid tidigare) Tycker det är helt okej att man hänvisar till sin blogg i inlägget som man skriver om man vill visa bilder. Men inte annars. Några bloggar är ju inte ens öppna så man kan gå och titta och då blir det ju ändå tråkigare.
Följer ett par andra trådar också sporadiskt och där är det aldrig någon som hänvisar till sin blogg.
Nu vill jag inte på något sätt som sagt göra någon ledsen men eftersom Ari redan tagit upp det hela så var jag bara tvungen att skriva min personliga syn på det hela. -
Hej Hannnah!Hannnas skrev 2010-05-07 09:01:18 följande:Kul att se dig ... jag håller med dig ang blogginläggen, blir besviken varje gång det bara är ett inlägg om "nytt i bloggen" och inget annat så att säga. Men det har jag sagt tidigare.. Tycker allt inomhus står still nu på sommarhalvåret, men så får det väl vara Själv har jag fått fullständig pelargonhybris Jag kan bara inte fatta varför just mårbackorna är dubbelt så dyra som andra pelargoner, någon som har en aning? De är jääättefina MEN det finns ju en himla massa som är lika fina och rent av finare och ändå inte alls så dyra...
Kul att se dig också. Jag älskar också pelergoner och var och inhandlade 4 st igår på min favorithandelsträdgård. Pelargoner är sommar.
Nu ska jag snart bjuda en väninna på lite fika. Har precit tagit ur en mjuk pepparkaka ur ugnen.