Inlägg från: Candis |Visa alla inlägg
  • Candis

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Im still here/ sweet n cute !!

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis

Hur pyntar ni julen?

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis

Jag hade tänkt köpa helt nya julpyntssaker iår. Jag ska ha vita stjärnor i fönsterna och massvis med ljusdekorationer + nya julgradiner. Vilken färg på julgardiner har ni?

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis

Jag ska med fixa riktigt gran Silvergran blir det här med fint grlitter i o fina kulor =)

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis

Jag är riktigt sugen på att öppna en webbutik med shabby inredning.
    Kul att jobba hemifrån och grejja/pyssla med marknadsföring och allt på den webbutiken man skaffar sig etc. Jag är otroligt sugen!

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis
    marjas skrev 2010-10-22 12:10:07 följande:
    Jag tror också att det skulle vara kul att hålla på med. Men du får se till att du har något unikt för det finns ju hur många sådana webbutiker som helst. Väldigt många har ju samma leverantörer också. Men hittar du några andra märken att sälja som inte är så vanligt så kan det nog gå. Lycka till!
    Allt hänger på hur bra man marknadsför sig Har pratat med bolagsverket Dom tycker mina marknadsföringsplaner lät lysande.
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis

Hoppas helgen varit bra för er alla & att ingen glömde ställa om klockan

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis
    Agnes72 skrev 2010-11-01 11:32:16 följande:
    Någon som har vita ektorps soffor och småbarn? Fungerar det?
    Har lyckats vända maken till att vi ska köpa dessa istället.
    Det beror på, men jag skulle tro att sofforna blir förstörda av fläckar.
    Jag tror de blir svårt.
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
  • Candis
    Ari Gold skrev 2010-11-02 13:12:01 följande:

Den här soffan har vi, fast vanligtvis full av kuddar och popcorn. Mycket bra lortfärg, men tyvärr så sliten i sitsen att vi måste ha pläd i botten. Ska klä om den någon gång men det får bli när ungarna är äldre.
    sorry, men de där var inget i min stil alls hehe.
    ♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Anders ♥
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14