Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Härligt. Här kan man få inspiration....älskar vitt.

025

026

027
    030

Vårat vita sovrum....

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl

Inte helt vitt....men ganska så. Tips på en ny byrå ist för denna fula som jag har där bara pga att jag inte hittat ngn annan fin
  • Stargirl
    Hejåhå skrev 2010-04-05 11:48:12 följande:
    STARGIRL: Wow, gillar sovrummet! Vart har du köpt gardinerna och kuddarna?Hur sätter man spont på väggen? Är det råspont eller är det vanlig spont?
    Gardinerna är från Housedoctor, en av kuddarna har samma märke och två av kuddarna kommer från HM home
    Det är råspont rakt av....vet inte hur man gör, det var arbetare som gjorde vårat sovrum.
  • Stargirl
    Hejåhå skrev 2010-04-05 12:13:25 följande:
    Jättesnyggt! Råsponten har en ohyvlad yta, hur fungerar det med städning. Blir det dammigt efter ett tag?
    Nej, den är målad med rätt blank färg. Vi har bara haft detta i 6 månader, ännu inga problem med damm. Har inte ens tänkt på det, så det innebär att det inte varit ett problem
  • Stargirl

Kan man måla oljad ek eller oljad trä öht? Ngn som vet? vi har utemöbler som är ngn sorts oljad trä....skitfula men kan jag måla dem så kanske jag slipper köpa nya i år....vill helst inte ha den kostnaden just nu heheheh

• Stargirl
    Hannnas skrev 2010-04-12 13:01:30 följande:
    Marjas.. då har ni att göra iaf trädgård tar sin tid o dränering förstör ju mkt på tomten tyvärr men det reparerar sig snabbt... sen ska man ju ändå inte plantera intill husknutar, hur fint det än må vara... fast man måste väl få göra lite undantag Star... ja varför inte? Det är väl tryckimpregnerat man ska undvika måla på bara, men oljat ska väl fungera
    Jag tänker om färgen inte fäster på oljat trä? Jaja....jag testar nog om ingen har ngt att invända
  • Stargirl
    TessanE skrev 2010-04-15 12:51:39 följande:
    Får man fråga vad ni betalade för era nya kök, med väggar, tak å golv å inredning, vitvaror el å rör osv? Nyfiken på vart det kan sluta!
    Vi kommer inte göra ngt själva och byta ut allt, golv, väggar, dra om vatten, avfallskvarn osv. Vi kommer att landa på 200 000 - runt 40 000 på rotavdraget.
  • Stargirl
    Amelié77 skrev 2010-04-30 13:24:10 följande:
    Alla verkar inte vara inbjudna in i din blogg svårt att kika...
  • Stargirl

Har lagt upp lite bilder från mitt VITA kök i bloggen.... www.finest.se/natali

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14