Inlägg från: sokie |Visa alla inlägg
  • sokie

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

måste fråga? ni som skriver vackra texter på möbler, skriver ni för hand? eller har ni hjälpmedel? jag både ritar o skriver som en kratta, vet ni var man kan köpa fina hjälpmedel för att få fin text. ?

• sokie

vill bara tillägga att jag precis snubblat över denna inredningsstil så jag har mkt kvar att lära:)

• sokie
    nemo08 skrev 2010-12-15 12:30:22 följande:
    Jag "fuskade" på en stege som jag målade vit och använde mig utav ett grått väggord som jag satte på ett av trappstegen. Blev så tjusigt så- jag skriver också som en kratta haha. Panduro har fått in en massa nya schabloner, kika in på deras hemsida annars.. ! Skulle man ha pengar skulle jag lätt köpa handmålade möbler från bloggen Ljusa hem: ljusarum.blogspot.com/
    har precis varit inne på panduro...fanns fina så jag börjar där, var inne på Ljusa rum, man blir sjuk av habegär..ohh allt är så fint. Tack för tips pm panduro o Tradera:)
  • sokie

ni som sett SHF vad kallas den inredningsstilen som M.M har? Amerikansk shabby?!! (anledning till frågan är en diskussion på jobbet) vad säger ni?

• sokie

Jaa så är det! herregud vad vi har tjötat idag om det....Glad

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14