Inlägg från: Anbe |Visa alla inlägg
  • Anbe

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Hejsan!
    Hoppar in här för tips och ideer. Står i färd med att tapetsera och måla i köket. Har idag panel på halva väggen som jag vill måla vitt men vet inte riktigt vad jag ska välja för tapet. Några förslag.?

• Anbe
    onoff skrev 2011-03-20 15:50:00 följande:

Frågan är ställd till alla i tråden ;)

Ha ha jättebra!!!
    Vi har idag 3 furustolar,furusoffa(gammal) och furubord. Helst skulle jag vilja måla om eller införskaffa nya möbler men måste först köra operation övertalning här hemma. Flört

Bild ska jag försöka leverera i veckan.
    Jättefin tapet förresten.!

Kaklet är i vitt med ljusgrå och ljusblå inslag.(inte mkt).
    Köksluckorna är vita m järnhandtag.Diskbänken är i ek.
  • Anbe

Mitt enkla köksprojekt blir nog ett jätteprojekt.
    Pratade på det i helgen och kom fram till att vi nog ska slå ut väggen in till vardagsrummet för att få mer nytta av kaminen vi ska sätta in. Jag  gillar det skarpt men måste nu tänka om eftersom rummen kommer att bli ett....hmmm....nu blir det ju tak och golvbyte även i köket. Några förslag på fint golv och väggar.Kan tänka mig både tapet och panel på väggarna.
    Ska bli kul att göra om,nackdelen är att det inte blir påbörjat från efter semestern.

• Anbe

Skulle gärna vilja ha tips på vita,ljusa tapeter till mitt vardagsrum. Randigt går bort då mannen vägrar tapetsera med det.
    Några förslag?

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14