Inlägg från: mariaochlinus |Visa alla inlägg
  • mariaochlinus

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Åhh va fint ni har det hemma... följer de flesta av era bloggar, men är dålig på att skriva i tråden... Har lite hemma hos bilder i bloggen idag..

http://www.mittalskadehem.blogspot.com/

(¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Bebis BF Maj 2010♥¸ .♥´¯)
  • mariaochlinus
    MissOsbourne: i min lokala tyg & sybehörsaffär brukar dom fixa det mesta för liten peng.. så är det säkert runt om i landet... men tradera funkar nog oxå, jag har fått hjälp där med mkt!

I bloggen har jag "boat" lite i vår 40-50-tals vagn... är ju "bara" ngr veckor kvar tills lilla tösen kommer.. (18 maj)

www.mittalskadehem.blogspot.com
  • mariaochlinus

kul att ni gillade vagnen.. tror inte ens jag gav 200:- för den... Älskar att fynda!!

• mariaochlinus

Jag har till och med fått vårkänslor här långt uppe i norr, för det tinar och droppar från taken ordentligt... även om vi fortfarande har typ 1 meter snö på gården... Men det är oftast + grader nu och det är lixom vår i luften...

Har nu 39 dagar kvar till mitt 4:e barn föds, och kreativiteten flödar... har gjort några fler Tilda änglar... som ska bli presenter!!

Kika in om ni vill se...

http://www.mittalskadehem.blogspot.com/

• mariaochlinus

Har idag "bara" 32 dagar kvar av graviditeten...
    Fick ett ryck igår och rev ned tapeten på lilltoan.. sen på kvällen så blev det tapetsering där för 3:e gången gillt på 1 1/2 års tid... Men nu tror jag att jag är nöjd!!

Ska bara byta ut porslinet som idag är gult och fult!! Samt måla spegel, hylla och handfats skåp, men jag hittar inte min 3 liters färgburk... skyller på gravid skalle fylld av massa gravid hormoner!!!

Nä nu ska jag ut och njuta av solskenet en stund istället, då kanske skallen klarnar och jag hittar färgen.. Vill ju måla idag ju!!!

www.mittalskadehem.blogspot.com

• mariaochlinus

hujje:

Vilken fantastisk tapet.. Vi har vitt matsalsbord med bordsskiva i mörk trä, samt vita stolar med mörk träsits.

(¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Alice 100517 ♥¸ .♥´¯)
  • mariaochlinus

Här kanske kan va nått för alla som gillar shabby chic, romantiskt, marint, vitt osv...

Vinnaren väjer nämligen helt själv utformningen av en tilda ängel/ prinsessa /prins..

Kika in vetja, kolla runt i bloggen så ser ni vad som är sytt tidigare:

www.blandanglarochprinsessor.blogspot.com

(¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Alice 100517 ♥¸ .♥´¯)
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14