Inlägg från: småvildar |Visa alla inlägg
  • småvildar

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

ah nu hittade jag er jag har inte kanske så shabby hem, mer lantligt kanske men tänkte att det är nog här jag hör hemma jag var med i en vita hem tråd här på familjeliv för ca 3-4 år sedan (men då hette jag lillvilda )men så försvann en del av det gänget så hade jag fullt upp med annat ett tag. Nu känns det som dags igen hoppas jag får hänga på.
    Jag har en blogg. http://lillagronahuset.blogspot.com/ som handlar om min familj, trädgård och renovering. Denna ständiga renovering som vi håller på med i vårt hus Glad men det tar sig. sakta men säkert börjar det likna precis det hem vi vill ha. vi har ett hus från 1947 som blivit renoverat i dvs olika stilar under åren.
    Nu är det vitt vitt för hela slanten men lite inslag av grått och beige. Jag är svag för gamla material, slitna grejor, saker med själ. Allt som åldras vackert.

• småvildar
    Fru KM skrev 2011-05-03 14:42:35 följande:
    Välkommen hit, klart du hör hemma här:)
    Ska kika in på bloggen din:)

Min blogg:
    rustikcharm.blogspot.com
    tack tack. Jag tittade förbi hos dig, på din blogg. så fin! det är roligt att inspireras av andra tycker jag. Så fort jag har tid och möjlighet så kör jag min bloggrunda med vita hem och inspireras.
  • småvildar

Hej hej nemo08 jag är förskollärare!  Det är lite underligt att en yrkeskategori är så överrepresenterad inom bloggvärlden. Vi är verkligen många lärare/förskollärare/ pedagoger. Undra hur det kan komma sig.

• småvildar
    Birks och Kalles mamma skrev 2011-05-06 08:44:01 följande:
    Hej! Jag är också här och kikar och letar efter vita tråden. Numer har de ju bloggar allihop som jag följer via bloglovin. Kul att se dig i alla fall.
    har ni någon blogglista från er som är med i tråden?  jag vill gärna spana runt i era bloggar. Inspiration är ju alltid bra.
    Här sker det mest saker utomhus om dagarna. Den påbärjade renoveringen i köket har som avstannat men jag har iallafall fått upp mina drivvedshyllor men nu ska jag bara klura ut vad ska fylla dom med. I övrigt är jag mest ute med barnen och påtar i trädgården när jag inte jobbar.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14