Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
Hej! Jag är också här och kikar och letar efter vita tråden. Numer har de ju bloggar allihop som jag följer via bloglovin. Kul att se dig i alla fall.
Hej! Jag är också här och kikar och letar efter vita tråden. Numer har de ju bloggar allihop som jag följer via bloglovin. Kul att se dig i alla fall.
Jag har en hel drös men enklast är att titta på Bloglovin.com och söka på heminredning. Du hittar de flesta av de namn du känner igen på topplistan. Julias vita drömmar. Hedvig och jag. Jordgubbar och mjölk, Me and Alice, Humlebacken mfl Många av dem uppdaterar bara ibland så Bloglovin är mitt hetaste tips.
Nemo. Jag gillar Bloglovin för att man bara bläddrar mellan alla nya inlägg utan att behöva klicka in sig på varje URL. I nederkanten på varje blogginlägg finns en lite nästa knapp som gör att man hoppar till nästa nya inlägg från en helt annan blogg. I inställningar lägger jag in vilka bloggar jag vill prenumerera på. När jag sedan loggar in får jag en lista med de senaste inläggen av mina favoritbloggar När jag läser klickar jag mig framåt med knappen i nederkant.
Nemo. Har du kollat in bloggen helt enkelt? heltenkelthosmig.blogspot.com/.