Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

jag följer denna sida dagligen. men nu var det ett tag sen jag skrev något.
Vi ska köpa ny soffa nu i dagarna =)
men min undran är vad har ni för soffor o ch vilken färg har ni på dem?
Kul med nya i tråden, även om tråden är relativt "död" nu under sommarmånaderna,...
jag behöver ett råd... jag har nämligen köpt 2 månbord som jag inte behöver, tänkte lägga ut dem på blocket... frågan är då... ska jag måla dem vita eller sälja dem som de är??? Vilket "tjänar" jag mest på tror ni??
fru km... vi har kaklet från franska kakelbutiken http://www.franskakakelbutiken.com/ vi valde det i rött/vitt då blått dels är så vanligt och inte "vi" även om det är vackert..... ja du ser i bloggen
Jag har kommit in från tomten nu
Börjat småpyssla lite hemma äntligen, ser hemskt ut än, inte kommit någovart med inredningen o ändå har vi bott här i över 1 1/2 år nu... men men, det får ta sin tid... hellre det än att bli "färdig" på någon månad bara för att så att säga...
Igår gjorde jag en egen båge med murgröna, pyssligt men resultatet blev kanon och myyycket billigare än att köpa färdigt
Hemma hos mig fattas många stora saker, möbler o mattor bl a... innan jag känner att jag kan "dekorera" o pyssla så mkt... samtidigt kan jag inte köpa nya möbler för det bär mig emot av någon anledning... så jag letar som en galning på loppisar nu...