Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
Sedan finns det ju ytterligare andra fördelar med traditionella färgtyper som jag inte behöver tjata vidare om här.
Vi har ungefär 4000kvm tomt. Jag hade gärna haft lite mer. Då skulle jag skaffa ett par får.
Asch lite ankglädje tar väl grannarna inte skada av!
Vi har inte heller något staket, utom en bit fram mot gatan. Men det hade inte gjort så mycket nytta i alla fall för de kan ju flyga en bit. Fast vi har ingen hårt trafikerad väg här, bara 30 km/h gata.
Ankorna får bara gå fritt ute när vi är hemma, igår flög Paul Anka ut och satte sig mitt på vägen - då fick han sig en riktig utskällning. Men annars håller de sig i skinnet.
Ja han såg väldigt snopen ut. Tror inte han hade tänkt sig att landa på vägen, utan han följde efter Anna¨Anka som flög en cirkel ut över grannhusen för att kolla läget lite. Men han är mycket tyngre och kan inte flyga så långt så han kom liksom bara halva varvet.
Jag fick stoppa en taxibil som kom körandes ner för vägen, och taxichauffören höll på att storkna av skratt när en sur Paul Anka lommade hemmåt med arg matte i hälarna.
i betalade 20 000 för vårt. Men hade både el och rör då det inte är ett nybyggt hus utan vi kunde återanvända en del saker.
Jag tycker personligen att man bör vara sparsam med reklaminlägg för egna bloggar i trådarna, de tar lätt överhanden. Och om man använder allmänt utrymme för att länka till sin blogg bör det givetvis vara en blogg öppen för allmänheten.
Just my honest opinion.
Ja det tycker jag.
Jag begär inte att alla ska ändra sig för min skull. Men jag är ärlig med att jag tycker det: att blogglänkandet fyller upp för mycket.
Det räcker med att gå en sida bak i den här tyråden så ligger 6-7 blogglänkningsinlägg i pr4incip på rad. Det fyller en hel sida och gör att man tappar greppet om vad samtalet handlade om före all "reklam" och då blir det extremt svårt att föra en intressant konversation här.
Jag har mycket att göra på våren och inte tid att gå in så mycket som på vintern. När jag väl går in vill jag kunna läsa bakåt och svara på ev. frågor som fortfarande är aktuella. Men de senaste gångerna jag varit inne har det i princip baka legat bloggreklam och då orkar jag inte försöka läsa bak och skriva något. Jag tror ni dödar tråden genom detta, tyvärr.
Jag skulle nog personligen tycka att det var ganska pinsamt att gå in och länka till min blogg regelbundet i en tråd där jag nästan aldrig skriver något. Har man tid att blogga har man väl tid att delta i tråden? Och givetvis ska länken till bloggen vara möjlig för allmänheten att följa om man länkar till den på publik yta.