Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Candis skrev 2010-10-25 12:23:39 följande:
    Allt hänger på hur bra man marknadsför sig Har pratat med bolagsverket Dom tycker mina marknadsföringsplaner lät lysande.
    Låter bra, utnyttja bloggerskor med rätt "stil" (som har många läsare) verkar slå hårdare än alla småannonser i världen. Productseeding is da shit!!!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Stargirl

Jag var just i en underbar butik i Malmö som heter House and Garde Myrtla, jag är inte från Malmö så blev jätteglad att jag gick förbi denna söta butik. Verkligen något i min smak. Någon som har andra bra Malmö tips?

• Stargirl

Idag blev det pyssel med tändsticksaskar.... de ska ju matcha till inredningen.

• Stargirl
    Candis skrev 2010-11-01 16:38:03 följande:
    Det beror på, men jag skulle tro att sofforna blir förstörda av fläckar.
    Jag tror de blir svårt.
    Vi har valt bruna soffor och lite dyrare sådana, jag tycker att det är så stor skillnad att sitta i en billig vs en dyr soffa. En vit soffa hade vi fått byta ut sedan länge, de bruna vi har är från Mio och har varat nu i 6 år. Resten av vardagsrummet är i princip vitt, bara soffan som är brun. Jag tycker att det funkar bra så, men det är ju en smaksak. Många som har typ ektorp soffor i vitt i våran bekantskap tvättar tygerna men sen hänger de som skrynkliga trasor då det inte hinner med att strykas och fixas. Ser ofta riktigt illa ut och sen verkar fläckar vara svårt....

Jag säger inte att det måste bli så, men det är erfarenheten jag har.

Vi har stolsdynor som jag trodde jag skulle tvätta då och då, jag orkade i 6 månader sen tog jag bort dynorna. Men det är jag det
  • Stargirl

Tredelade kakburken i pastellfärger ni vet, idag blev den min, 75 kr, åååååh jag är så lycklig....

• Stargirl
    Ari Gold skrev 2010-11-06 16:06:48 följande:
    Bild!?
    Jag försöker ladda in i datorn, hojtar till när jag lyckats.
  • Stargirl
    Ari Gold skrev 2010-11-06 17:31:27 följande:
    Då gissade jag rätt, det är en "triett" från JH fabriken sävsjö. Såg ju väldigt fräsch ut också måste jag säga. Ett fynd!

Det finns en tredelad fyrkantig variant från någon annat märke (nilsjohan tror jag?) som jag tänkte det kanske kunde vara innan jag såg bilden.

Jag tycker du ska visa din man den här länken tex. så kan han få se vem som skrattar sist.

www.bukowskismarket.com/items/117895-kakburk-...
    Hehehe....min man som tycker den var skräp....hahahha...jag visste ju att jag ville ha den, men visste inte så mycket om den som du. Den fyrkantiga fanns på samma loppis, men den ville jag inte ha....den var inte lika fin.
  • Stargirl
    libero skrev 2010-11-07 08:21:27 följande:
    Oj är de burkarna så poppis nu. jag har 2 st som bara står i ett skåp och tar plats här hemma. Kanske ska ta fram dem. Brukar ha pepparkakorna i dem till jul.
    Jag har letat efter en sådan. har ju en tredelad kakburk i glas också, dock av nyare modell.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14