Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
lokus.se/Exp_SearchStart_all.asp?cgProductID=...
Men det kommer säkerligen bli skiitsnyggt när du målat det!
Lovade visa hur mitt vitrinskåp ser ut...
Så här såg det ut innan (blocketbilden):
och så här blev det sen.......
Rätt stor skillnad tycker ju jag....
hmmm det blev nåt knas, trodde man skulle kunna klicka upp dem... flåt! får försöka igen...
Har glömt hur man lägger upp klickbara småbilder
Här är länkarna ist
Före www.familjeliv.se/hem/hannnnah/gallery/phpmcbsuy.jpg
Efter www.familjeliv.se/hem/hannnnah/gallery/phphab6iy.jpg
sorry
Fasen inget fungerar
;-(
Ni får helt enkelt kika i mitt bildgalleri, de ligger först så att säga....
Tack snälla ni!!! Shit vad mkt jobb det vara bara... montera isär allt glas o få det målat fint på insidan med... bläk! Men värt det helt klart o man kan som du säger Mettan, inte tro att det är samma skåp
Utsidan är målad med antikvit, första nyansen åt grått... och insidan är målad i obruten vit så det känns lite fräscht att öppna det
350:- spänn gav jag för det
Hannah; jättefint skåp!! Sånna där kransar vill jag ha, har dock inget skåp att hänga dom på men man kanske kan hänga dom nån annanstans...! =)
"Hittade" förresten en ny nätbutik häromdagen, ja ny för mig, ni kanske vet men ett tips iaf; In my house heter den!
Stargirl... looovely!!! (men är inte tapeten upponed??? eller så är jag det som vanligt )
Nemo.. sköter man granen rätt måste den inte barra, iaf inte i början Se till att den är nyhuggen... alt köper ni en o det är kallt ute, låt den stå i mellantemp innan ni tar in den i värmen
o maaaaaaaaaassor av vatten ofta... törstiga rackare
Korg är fiint!! Själv kommer jag köra på att göra en form av "säck" av säckväv o knyts ihop med bred spets eller linne... nåt sånt... Runt den vanliga foten så att säga
Nemo... varför inte måla den grå?... kompromiss till din fördel om du frågar mig
Hej förresten, evigheter sen känns det som...
Läser det mesta men har lite tid att hänga här tyvärr... ang vita labyrinten är jag väl oxå lite blandad som de flesta, vill ogärna följa en specifik trend eller stil... dock hamnar det väl inom vissa ramar oavsiktligen... för mig är känslan viktigast av allt, köper sällan nåt nytt och då är det inte för priset utan just för känsan, ja när det kommer till möbler o dyl...
Har en hässja hemma i detta nu, som tillsammans med lite råplank, vitfärg och järnkonsoller ska bli en hatthylla... får väl se hur resultatet blir...
Kram på er alla vill jag iaf säga, även om jag numer är mer av en smygare...
o fröken vit... kul att se dig igen, man var lite orolig ett tag