Sussi N skrev 2010-02-28 17:34:10 följande:
Häxan Hedda: jag håller tummarna så att det knakar. Vi har också bott hos en sån värd, därför målade jag väggarna utan att spackla tapetskarvarna och stog sen där på besiktningen och hävdade att det var tapeter. Värden vi nu har kikade runt lite med oss under besiktningen och frågade oss: Tar ni den i skicket det är nu? Då hade dom satt igen en dörr och flyttat väggar vilket inte var ngt problem om vi tog den som den var.. Jag klarar inte av paragrafryttare, får klåda och utslag så fort jag närmar mig krångliga, trångsynta människor... Ha en mysig kväll
Hihi, ser dig alldeles klart och tydligt framför mig
Superkex: Gullig make! Uuuh, jag avundas inte det där illamåendet

Jag har mått illa hela tiden alla mina tre graviditeter. Det är inte roligt. Det enda som hjälpte vara att äta konstant så nu sitter jag här men 10 extrakilon

Men de går ju att få bort

Bättre att äta och må bra!
Hannnnah: Vad tråkigt med sjuk snickare. Förstår att du vill ha det klart!
Annis76: Det finns ju så mycket fint... Lampor i fattigmanssilver tycker jag är fint. Jag tror att House Doctor har... Återkommer med länkar om jag hittar något
Angående fondväggar så är jag också trött på alt. har aldrig gillat dem á la inredningsprogrammen. Men jag tycker att den stilen är mer ett kit där det är lite hysteriskt och lite för stora kontraster för min smak. Jag tycker egentligen att fondvägg är en bra idé om det görs på rätt sätt... Tex så har jag nu blivit kär i det sättet den här tjejen
vitarosorochforgatmigej.blogspot.com/ satt upp tapeterna. Med en bred vit kant runtom så att det blir som en stor tavla. Sen tycker jag att det är viktigt att ta upp färgerna i övrig inredning så att tapeten balanseras upp i övriga rummet. Fler mönster går bra bara det är samma färgskala. Tycker jag