Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Ang telefoner, tycker det är såååå ointressant, enda jag bryr mig om är att man kan ringa på dem OM man måste sen skiter jag i resten för jag vetifan vad man ska ha dem till annars...

MEN måste säga att muslis tel var SNYGG iaf

Imorgon kommer våra vitvaror wihoo

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    musli skrev 2010-02-18 19:58:20 följande:
    Om inte annat räcker pengarna till fler telefoner om man köper billiga!  Äh, jag är ju en sån där teknik-nörd, måste ha roligaste prylarna typ, byter mobil vartannat år när jag binder om abbonemanget. Sen gillar jag de här mobilerna (HTC) som är som en liten dator nästan. Sköter ju allt från mobilen numera i princip + att jag surfar med den också så då är en sån här kanon!  =)
    Låter som en extra onödig kostnad för min del men snygg o cool heltklart!!
  • Hannnas
    Nathalie Flisbäck skrev 2010-02-18 20:09:15 följande:
    Jag ska med fixa hissgardiner till köket. Hur är det när det gäller strl?Hur vet man vilket som är rätt i strl? Ska man ta måtten eller hur gör man?
    Klart du ska måtta alla mått finns inte så man får beställa... själv ska jag sätta i smygarna (i köket) där är det 115 på ett fönster och då får man beställa uppsytt eller sy själv
  • Hannnas

Galet trött på köksrenoveringen nu, men det är bara 1v kvar.... tar dock tid innan det blir helt klart då det tar 3v innan jag vår tapeten och ytterligare 4 veckor efter det innan jag får sista luckan som fick efterbeställas... men men... kommer ju kunna laga mat från o med mitten av nästa vecka iaf

Superkex... välkommen tillbaks o grattis till sladdisväntandet

Ha en trevlig fredag nu tjejjer.... själv ska jag åka o handla en sväng, sen softa ner i soffan med ett glas rött

• Hannnas

Häxan... inte igår, inte igåår på tiden

Hjortan... trist med mf, som jag sagt förut, jag får ju inte annat än mf om jag inte får hjälp så jag vet... har haft 5st...

hmm var en massa mer jag skulle kommentera men jag minns inte nu när jag läst tillbaks, ni får skylla er som skriver så mkt

Jag har precis målat taklister så det är full rulle, ska bli gott  när köket blir klart i veckan, bara 1 lucka, tapet och en stenskiva som fattas då

• Hannnas
    Lisenlisen skrev 2010-02-21 20:23:53 följande:
    Hej! Är helt ny i den här tråden men inspireras av era vackra hem! Vi har precis köpt en villa från 1914 och ska nu renovera kök, badrum och sovrum... Inte allt på en gång men vi tänkte börja med köket iaf. Funderar nu på golv. Idag ligger en tråkig plastmatta där men jag skulle vilja ha trägolv, helst inte laminat. Tänker mig golvplankor på något vis, har ni några tips och idéer? En annan sak jag funderar över var man hittar tapeter till barnrum. Har haft Sandbergs tidigare men hittar gärna något annat.  Tusen tack!
    Vi har precis lagt in vitlaserat furugolv, färdiglaserade breda golvplank (15cm)...

Jag var rädd att det inte skulle tåla fläckar MEN det tål allt galet! t om barnmat som fått gro in i 3 dygn går att torka bort utan probs... Golvet är behandlat med nåt som heter Ultraprotect... skitsnyggt!!

Stina... du får ta hand om dig... vet hur det är att glömma bort sig där men det är viktigt

Vilken DAG det är idag aldrig sett så tjock rimfrost på träd o buskar helt magiskt!! Svinkallt dock... brrrrrrrrr
  • Hannnas
    Amelié77 skrev 2010-02-22 14:20:04 följande:
    Urfin så himlans fort allt verkar gå
  • Hannnas

Marjas... välkommen hit Vi har ungefär samma, gjorde badrummet i våras, gör köket i skrivande stund, spisenhällen fungerar men inget vatten än, kommer väl imorgon vi valde epoqs allmo vit, men ikeas stommar och porslinsho... har oxå kottar som springer runt i röran, Ylva snart 10 mån och Måns 2 1/2 år

• Hannnas

Morron

Pums... det är inte lika "lätt" att vara gravid med andra barnet, vila kan man ju i stort nästan glömma... ta vara på alla tillfällen du kan

MissO... åhh jag vet inte alls men det känns sisådär att borra för spots i den?

• Hannnas
    MissOsbourne skrev 2010-02-23 08:23:32 följande:
    Nej jag vet inte heller om jag vill borra i den...Och detta kommer nog inte vara den enda dumma idéen innan jag spånat färdigt....=)
    inga idéer är dumma, så länge de leder till en bra
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14