Inlägg från: mage06 |Visa alla inlägg
  • mage06

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14

Åh, Lilla Kullan Du måste ju avisera dina nya inlägg i bloggen Jag missar ju en massa!

Påskägg i bloggen...bidrag till Hannas-forms påskäggs utställning, kolla in den!
    www.noamajahemma.blogspot.com

Nu skall jag kolla in "mariaochlinus" blogg

• mage06

Jag kommenterar ju i bloggarna Men roligt att du startat en blogg Hannah! Du har ju så mycket fint att visa och ett vackert hus *suck* Precis en sån klocka fick jag av min man i julklapp, tycker mycket om den!

• mage06

Hej! Ja det går långsamt framåt för den här tråden

mariaochlinus skrev 2010-04-08 08:33:26 följande:
    Jag har till och med fått vårkänslor här långt uppe i norr, för det tinar och droppar från taken ordentligt... även om vi fortfarande har typ 1 meter snö på gården... Men det är oftast + grader nu och det är lixom vår i luften... Har nu 39 dagar kvar till mitt 4:e barn föds, och kreativiteten flödar... har gjort några fler Tilda änglar... som ska bli presenter!! Kika in om ni vill se... www.mittalskadehem.blogspot.com/
    Så duktig du är! Älskar verkligen badrocksängeln!

Jag har varit ute och Verandaspanat lite

www.noamajahemma.blogspot.com
  • mage06
    Hannnas skrev 2010-05-02 19:14:17 följande:
    Åh nej vad tråkigt Jag tycker att det är trevligt med länkarna! Tycker ni verkligen att det fyller så mycket? Det är ju bara att gå in på dem som intresserar en... Jag tycker att det är svårt att hålla reda på alla bloggar och då kan det vara roligt att komma in här och hitta lite uppdateringar.

När det gäller låsta bloggar så är ju alla välkomna att maila sin e-mailadress... Även om det är en allmän tråd så är det ju också en tråd där de flesta återkommer, då är det ju intressant även med de låsta bloggarna för många som vistas här.

Jag gillar att det är så kravlöst här. Är det så att man en period deltar genom sina blogginlägg så är det helt ok med mig. Det är svårt att hänga med i allt som skrivs emellanåt men ändå roligt att kunna följa med
  • mage06
    Ari Gold skrev 2010-05-03 06:02:14 följande:
    Ja det tycker jag. Jag begär inte att alla ska ändra sig för min skull. Men jag är ärlig med att jag tycker det: att blogglänkandet fyller upp för mycket. Det räcker med att gå en sida bak i den här tyråden så ligger 6-7 blogglänkningsinlägg i pr4incip på rad. Det fyller en hel sida och gör att man tappar greppet om vad samtalet handlade om före all "reklam" och då blir det extremt svårt att föra en intressant konversation här. Jag har mycket att göra på våren och inte tid att gå in så mycket som på vintern. När jag väl går in vill jag kunna läsa bakåt och svara på ev. frågor som fortfarande är aktuella. Men de senaste gångerna jag varit inne har det i princip baka legat bloggreklam och då orkar jag inte försöka läsa bak och skriva något. Jag tror ni dödar tråden genom detta, tyvärr. Jag skulle nog personligen tycka att det var ganska pinsamt att gå in och länka till min blogg regelbundet i en tråd där jag nästan aldrig skriver något. Har man tid att blogga har man väl tid att delta i tråden? Och givetvis ska länken till bloggen vara möjlig för allmänheten att följa om man länkar till den på publik yta.
    Ok, det är nog för att jag inte ser det som reklam som det inte stör mig då{#lang_emotions_undecided} jag ser det som en typ av kommunikation, att man vill dela med sig Just för att många inte hinner skriva så mycket just nu så är det ju inte så mycket diskussion och då tycker jag bara att det är trevligt att ändå ha lite kontakt.

Men jag skall sluta med det då
    Hannnas skrev 2010-05-03 08:42:36 följande:
    Kan nog hålla med Ari som sagt... men jag tycker det är OK att säga när det är nytt i bloggen i ett inlägg... det är trevligare än att bara länka till sin blogg tycker jag nog. Det ÄR lite trist när man ser att det lyser blått på tråden och man förväntansfullt vill läsa ett nytt inlägg... o så står det kanske bara "nytt hos mig" ja... men ja, det är ju jag det Kommer säga till när jag bloggat, absoluutely (puss på dig mage som tycker det är skoj att läsa min blogg som tyvärr inte hinns med så ofta som jag vill ) Men jag kommer säga till I ett inlägg så att säga, så blir det inte lika "tråkigt"
    Vad bra{#lang_emotions_kiss}
    Lilla Kullan skrev 2010-05-03 09:58:13 följande:
    På tal om bloggar så har vi fixat taket i allrum, hall och kök. Ni kan se hallen idag om ni vill. Hoppas att det är bra med aller i vårsolen.
    Trevligt och fint med soffan & håller med...det är underbarnt att vi kommit till maj!
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14