Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 14
musli skrev 2010-05-07 10:41:51 följande:
Håller med angående "nytt i bloggen"-inlägg... det är också en anledning till att jag tycker det är såååå trist i tråden numera att jag sällan är här längre... För de som tycker det är ett bra sätt att ha koll på när folk har uppdaterat sina bloggar så finns t.ex. Bloglovin och liknande verktyg att använda sig av! Eller starta en egen tråd "Vi som gillar vita/ljus, lantliga, romantiska Shabby-chic blogg-uppdateringar" eller nåt... Jag saknar den gamla goa tråden..........
Haha, det var en bra idé

!
Jag tror iof att det finns flera anledningar till aktiviteten på tråden, tror ni inte? Det går ju upp och ner... Men eftersom så många upplever det som störande så tycker jag vi lyssnar på det

Lite orolig blir jag dock då jag gillar när det är högt i tak och att det är ok om man inte är lika aktiv i perioder och så. Så vill jag se på andra i alla fall

Vill inte att folk skall behöva vara oroliga för om det de skriver, inkl. mig själv, är tillräckligt intressant...
Hur som helst så skall det målas här i helgen! Är inte så glad i att maskera och måla men det skall bli så skönt och fräscht

Så har vi bestämt att tapeten blir den gröna toilen. Har hittat en alldeles ljuvlig järnsäng här i närheten men bilen skall repareras för 5000 kr så det kommer olägligt...frågan är om jag kan ha is i magen och hoppas på en billigare säng på en loppis i sommar
Hoppas ni får en härlig dag i kylan!