Anonym (Ledsen) skrev 2010-02-10 17:07:44 följande:
Vi såg hjärtljud i vecka 7 och det dog bara en vecka efter det... Jag hoppas att det bara är svårt att hitta hjärtljudet (vilket jag hört att det kan vara) och att fostret är litet och att allt är som det ska för er. Har ni försökt bli gravida länge? Du får gärna höra av dig till mig om du orkar/ vill. Jag har ingen riktigt att prata med.Jag vet inte hur länge ja kommer blöda, jag fick framkalla ett missfall genom abortpiller och fick missfall igår på morgonen.... de sa att man kan blöda mellan 1 till 2 veckor efteråt.
Vi har kollat med 2 VUL nu och jag anser det ser mörkt ut. Jag kan inte räknat så fel, då borde det inte visat + på gravtestet heller. Då skulle jag ju inte hunnit bli gravid om jag bara vore i v. 5-6 nu.
Ska få komma tillbaka i morgon och har HCG halten sjunkit så får jag piller då om jag vill. Men jag vill inte. Vill bli skrapad...Blä. Jag hatar det här. Det värsta jag avrit med om. Så frusterarnde att inte få raka svar heller. Den är död el den lever. Känns som om alla vet att det är kört, men vill ändå hålla ryggen fri....
"Vi har inte sagt något som vi inte kan garantera"
Vill bara få ut det ,utan komplikationer och försöka igen
Känner sååå med dig TS!!
Inboxa mig om du vill prata mer...