bomullshuve skrev 2010-02-13 10:40:43 följande:
Usch så hemskt. Beklagar sorgen! Jag var nästan i vecka 14 och tycker det har varit fruktansvärt. Att jag blivit lurad så länge osv. Vi, jag och min sambo kommer försöka igen så snart som möjligt känns det som nu. Jag mår rätt ok måste jag nog säga. Trots omständigheterna. Jag fick ont i går eftermiddag och blödde ut en hel del och nånting damp ner i toan... kanske var det moderkakan eller så... plump sa det och försvann... efter det verkar det avtagit. Jag fick ta alvdeon då igår... Nu längtar jag efter att komma ut ur lägenheten, har ju varit hemma hela veckan på grund av streptokocker också...
Tack, desamma.. Fick jätte ont i magen, fick värtabletter oxå som jag tog. Vi la oss halv sju imorse. kunde inte röra mig knappt.. kräktes oxå.. Det kom blod o vatten igår tror ja de va. satt med lampan släkt, så jobbigt o se o höra... idag kände ja att nått åkte ur, känndes obehagligt o jobbigt.. bara gråter när man är på toa. annars så är de bättre i kroppen idag. inte lika ont o inte så mycket blod.
vi vill oxå försöka snart igen . Kanske väntar en mens innan.