Anonym skrev 2010-06-03 15:19:34 följande:
beklagar alla som fått missfall!! kramar om er hårt!
ang det där med symtom så tycker jag läkaren utrycker sig klumpig, alla symtom kan försvinna för att sedan komma tillbaka och det är inge som helst fel i det!!
sen kan man ju känna att nått är fel ändå men tycker vissa läkare uttrycker sig så fel ibland.
beklagar verkligen, vet hur du känner då jag vart i samma sitts, börja blöda i vecka 12 o det hade vart dött sen vecka 6, verkligen hemskt, men jag hoppas du låter dig sörja nu, att vara arg, lessen, upprörd, ja ut med alla känslor, det som hjälpte mig mkt va att inte läsa allt jag ser här, gjorde mig ännu mera lessen och att prata med min bm, hon var ett jättestöd för mig!! även min familj och sambo.
förstår verkligen hur du känner, det känns botten just nu o det ska det väl göra?
man får känna som man vill såklart men när du är redo igen så kommer ni försöka er på bebisverkstan igen :)!
önskar dig all lycka, o stora kramar till dig.
Jag tycker också läkaren är klumpig. Hur känns det för alla de som inte har "bröstspänningar" alls då? Jag hade det aldrig med dottern tex. Sånt kommer ju ocg går hela tiden eller ibland inte alls. Det är ju tokolika.