• Anonym

Missed abort

Men så kan väl inte läkaren säga ang bröstspänningarna..jag har haft spänningarna i början, i några veckor...sedan har det helt försvunnit....har aldrig haft mf utan har två barn.
    Inget klag på dig utan tycker att läkarens ord var knäppa.

Ledsen att du fick mf, kram till dig!

• Anonym
    Bara läst TS, beklagar verkligen ditt MA. Hoppas att du snart är gravid igen och får en liten knodd.

Jag har bakåtlutad livmoder och det har inte gjort någon skillnad för mig när det gäller att kunna bli gravid, eller annars heller vad jag märkt.

Stort lycka till!
  • Anonym

Hoppar bara in och säger Lycka till allihop och grattis ni som fått +!

Håller tummarna att ni alla får era bebisar iom ett år!

• Anonym

beklagar alla som fått missfall!! kramar om er hårt!
    ang det där med symtom så tycker jag läkaren utrycker sig klumpig, alla symtom kan försvinna för att sedan komma tillbaka och det är inge som helst fel i det!!
    sen kan man ju känna att nått är fel ändå men tycker vissa läkare uttrycker sig så fel ibland.

beklagar verkligen, vet hur du känner då jag vart i samma sitts, börja blöda i vecka 12 o det hade vart dött sen vecka 6, verkligen hemskt, men jag hoppas du låter dig sörja nu, att vara arg, lessen, upprörd, ja ut med alla känslor, det som hjälpte mig mkt va att inte läsa allt jag ser här, gjorde mig ännu mera lessen och att prata med min bm, hon var ett jättestöd för mig!! även min familj och sambo.
    förstår verkligen hur du känner, det känns botten just nu o det ska det väl göra?
    man får känna som man vill såklart men när du är redo igen så kommer ni försöka er på bebisverkstan igen :)!

önskar dig all lycka, o stora kramar till dig.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-03 15:19:34 följande:
    beklagar alla som fått missfall!! kramar om er hårt!
    ang det där med symtom så tycker jag läkaren utrycker sig klumpig, alla symtom kan försvinna för att sedan komma tillbaka och det är inge som helst fel i det!!
    sen kan man ju känna att nått är fel ändå men tycker vissa läkare uttrycker sig så fel ibland.

beklagar verkligen, vet hur du känner då jag vart i samma sitts, börja blöda i vecka 12 o det hade vart dött sen vecka 6, verkligen hemskt, men jag hoppas du låter dig sörja nu, att vara arg, lessen, upprörd, ja ut med alla känslor, det som hjälpte mig mkt va att inte läsa allt jag ser här, gjorde mig ännu mera lessen och att prata med min bm, hon var ett jättestöd för mig!! även min familj och sambo.
    förstår verkligen hur du känner, det känns botten just nu o det ska det väl göra?
    man får känna som man vill såklart men när du är redo igen så kommer ni försöka er på bebisverkstan igen :)!

önskar dig all lycka, o stora kramar till dig.
    Jag tycker också läkaren är klumpig. Hur känns det för alla de som inte har "bröstspänningar" alls då? Jag hade det aldrig med dottern tex. Sånt kommer ju ocg går hela tiden eller ibland inte alls. Det är ju tokolika. 
  • Anonym

kan det betyda MA om symtomen avtagit hastigt? är i vecka 9 :/

• Anonym
    Anonym (MA jag med!) skrev 2010-06-17 18:31:49 följande:
    Behöver det absolut inte göra! Symptom kan variera från dag till dag! Försök kolla upp dig om du är orolig!

Lyckokramar!

man blir nog mera galen av att läsa trådar om MA och MF :P

tack för kramar :)

• Anonym

Jag hoppar gärna medi denna tråd. Fcik mf på midsommarafton på en stor stor fest som jag och sambon arrangerade, så där lagom kul men jag berömmer mig själv lite för att jag lyckades tänka på festen och inte på missfallet.. men vad jobbigt allt är, det blir ju ingen bebis i januari som det var tänkt.....

Undrar så när jag har äl...
    I går visade både gravtest och ältest positivt, blöder lite än så det kan väl inte vara äl?

• Anonym

Min sambo kommer åka bort några dagar och jag hoppas innerligt att min äl inte kommer igång då!! Vill inte missa den :)

Svar på tråden Missed abort