• MollyMax

Missed abort

Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-17 18:18:33 följande:
    Helt otroligt. Mitt lilla foster levde! Va ju till gyn och efter 2h fick vi träffa en läkare. Han gjorde ett ul och vi kunde även idag se hjärtat och fostret och hinnsäcken. Tack Gud.... Han visste dock inte varför jag blödit så mycket och med klumpar och allt. Jag är lättat just nu, men kan fortfarande inte slappna av...har fortfarande känslan av att allt ska komma ut ur underlivet, ni vet nog hur jag menar. Men nu ska jag försöka vara glad en stund.
    Hej, jag råkade hamna i denna tråd förra veckan och har bitit på naglarna för TS hela helgen. Vad SKÖNT att allt var bra och jag håller alla tummar och tår för att det ska förbli så!

Lycka till alla och många kramar!
  • MollyMax

Jag råkade också ut för ett MA i v. 11 under min första graviditet men resonerade som så under nästa graviditet att även om den skulle sluta på samma sätt hade jag ändå berättat för de närmaste vad som hänt, så då kunde jag lika gärna berätta att jag var gravid också...
    Fast jag förstår precis vad ni menar. Mitt MA tog extremt hårt på mig, förmodligen ännu mera eftersom vi kämpat så himla länge för plusset. Så när man blev gravid igen gick man nästan som i koma de första 14-15 veckorna. Nu är jag gravid igen med andra barnet (v.11 imorron) och kan fortfarande inte slappna av ordentligt fastän jag var på UL senast igår.

Svar på tråden Missed abort