Inlägg från: Anonym (vill också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vill också)

Missed abort

Jag fick ma i v 12, fostret dött v 9.
    Jag skrapades och 6 v efter kom mensen, exakt samma dag som jag egentligen skulle haft mens, samma cykel har fortsatt.
    Vi har försökt 4 gånger utan ett plus.
    Idag hade jag ägglossning så jag hoppas det tog sig på 5 försöket, om inte, då fortsätter vi kämpa!
    Sist tog det 11 månader så hoppas jag slipper vänta så länge igen.
    Lycka till allihop!

• Anonym (vill också)

Jaaaaa!
    DET TOG SIG FÖR OSS MED!
    Fick ett fint sträck idag.

Grattis ni som fått +, hoppas ni andra får också + snart och att vi alla får behålla våra små miraklen!

• Anonym (vill också)

Tråkigt att höra om missfallen
    det vill man gärna slippa!

• Anonym (vill också)

Tråkigt med alla missfall, jag kanske joinar er grupp nu också.
    Jag började blöda blod igår, v6+0 och nu har det blivit brunt.
    Jag hade mycket växtvärk och illamående innan blödningen och nu känner jag ingenting, inte ett endaste symtom.
    Pga jag har inte ont och har bruna flytningar så får jag inte komma in och checka läget.
    Jag ska ringa en tid på måndag och hoppas att det är en vanlig blödning, hjärtat säger annat men vi får se.
    Håll tummarna!
    Och jag som tänkte ringa en inskrivningstid

• Anonym (vill också)

Vi fick ett positivt besked, hjärtat slog så mest troligt var det bara ett blodkärl som gick sönder, puh, men flera veckor kvar så hoppas, hoppas det fortsätter att gå bra.
    Kan vi inte alla få komma långt in i en graviditet och få våra bäbisar? Vad jag önskar det! Kram på er andra som fick dåliga besked.

• Anonym (vill också)

Jag ska försöka få vul imorgon.
    Jag började för en stund sedan blöda blod och ingenting känns som förut.
    Vet inte hur jag ska orka ligga där i stolen och vänta på beskedet, det är en panikkänsla när de rotar och till slut ska ge svaret, jag hatar att gråta bland andra så det är verkligen en pers om jag får negativt besked!
    Varför måste vi kvinnor gå igenom en massa bekymmer?
    Kan inte alla få sina små och vara lyckliga i alla sina dagar?

• Anonym (vill också)
    Anonym (ledsen) skrev 2010-05-23 21:14:52 följande:
    det är ju tyvärr inte alls rättvist detta - livet .... men hur långt gången är du? Kan det inte vara en nidblödning? Hoppas att allt är bra och att det är helt ofarligt!
    nej det tror jag inte, jag har haft missfall förut och det var ungefär likadant.
    v 8
  • Anonym (vill också)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-24 10:20:43 följande:
    Jag hoppas att det går bra på VUL idag, att det inte är nåt farligt. Många kvinnor har ju små blödningar under hela graviditeten så måla inte fan på väggen än... Styrkekramar till dig!
    Fostret levde än så länge men jag har en blödning i livmodern så fick en tid om ett par veckor för de visste inte om det var pga det eller om det påverkar så att fostret också kommer ut
Svar på tråden Missed abort