sommarbebis 2010 skrev 2010-05-27 09:19:24 följande:
Jag ser fortfarande magar och små bebisar överallt trots att jag födde mina flickor 1 Mars. Man har fokus på det fortfarande efetrsom det var det man själv var inställd på att ha nu. Det är jätte jobbigt och jag har tyvärr inga tröstande ord när det gäller det. Men jag tycker inte att det låter så sunt att han bara försöker vifta bort mf, det var ju ändå början till ert gemensamma barn. Tror du att ni kommer att försöka bli gravida igen? *krama om*
Jag kan inte ens försöka sätta mig in i hur du och andra i samma sits känner det.. Så hemskt att behöva gå igenom nåt sånt! Som "tur" är var båda gångerna tidigt för mig, ena i vecka 8, andra vecka 10. Visst fan gör det ont för det, men om man måste välja så föredrar man ju ändå att det är så tidigt som möjligt..
Jag vet inte vad som kommer hända, men visst ska vi försöka igen nån gång i framtiden.. Han ville egentligen inte ha barnet nån av graviditeterna, alla tre piller-bebisar.. Jag får fan ta och fundera på att byta prev. tror jag. Eller inte ville ha är egentligen inte korrekt.. Han hoppades ju på att jag inte var gravid, men när det sen var så och han fått smälta det så blev han faktiskt glad.. Sa att barnen givetvis är välkomna oavsett, även om det kanske inte passar så bra just nu.. Men blir det så blir det.