Mamaobabba skrev 2010-06-14 00:53:50 följande:
Hej!
Jag beklagar verkligen det jobbiga du och alla som svarat på den här tråden har behövt gå igenom!!
Håller just också på att gå igeon samma sak.. Åkte in akut natten till fredag, mer på grund av oro än något annat. Hade en liten blödning som pågått i två dagar så jag ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att vi skulle åka in.
Väl därinne konstaterade läkaren MA.. Trodde vi var i vecka 13, men det visade sig att båda vår små knottar dött mycket tidigare, i v.8 resp 9.
Fick ingen medicin, de hoppas att min kropp ska klara det på egen hand.
Har börjat blöda lite mer nu, men det känns så tungt att vänta på att dem man längtat mest efter ska blöda ur en.. (ursökta ordvalet)
Har fått en tid först den 23:e så jag hoppas att allt ska vara färdigt då, men annars får jag välja på medicin eller skrapning då.
Känns fruktansvärt tungt, vi har väntat och längtat i 18 månader på att plussa, och nör vi tror att det är vår tur så blir det MA.
Men, vi har bestämt oss för att våga försöka igen, så fort min kropp är redo.
Hoppas ju att min kropp fortfarande ska vara inställd på att vara gravid, så att det kan få gå fort.. Och gör det inte det så ska vi inte ge upp!
Nu vet vi att det funkar, att vi kan bli gravida trots allt det tunga som pågår just nu..
Skickar många varma styrkekramar och tankar till er alla!

Hej vännen,
Känner igen mig i din historia - MA i v8 (trodde v 12), bruna flytningar annars inget.. Håller också på att försöka blöda klart så att vi kan börja om igen. Idag har jag inte blött alls och hoppas på att det är första blodfriadagen.
Nu tar vi det tillsammans!
All lycka och kramar!
ps. Jag är den person som startat tråden " Jag har just fått MA och behöver solskenshistorier för att kunna gå vidare" som jag sett att du också varit inne i.