Isabellee skrev 2010-08-04 19:09:05 följande:
Okej, fick för mig att man kunde blöda lika länge som efter en förlossning. Va skönt :)
Jo det underlättar en hel del, man hinner inte riktigt tänkta på det som har hänt.
Vågar man börja försöka igen direkt efter eller ska man invänta en mens först? Någon som vet?
Tack för svaren
Den läkare jag var till sa att man ska vänta en mens innan man blir gravid igen för det var något ökad risk för missfall igen om man blev gravid direkt MEN jag har ju läst att det tydligen är väldigt olika bud på det. Jag måste ju ta om mitt blodvärde hos bm nästa vecka så då ska jag fråga igen.
Jag har fortfarande 2,5v efteråt av och till ont i magen ungefär som mensvärk eller jag har haft det 2 dagar. MEn jag vet inte om det kanske är ägglossning eller nåt... Har inte känt det alls idag.
Jag väntar ju på mensen. Kan nästan känna mig besatt av tanken på att bli gravid igen fast jag aldrig vill gå igenom detta igen. Det känns som att man känner efter varje tecken på mens........ Fast det kanske är så för de flesta..... Jag väntar ju på mensen men ni andra hoppas ju på att den inte ska komma