• Muffe80

Missed abort

BIM-lista

airamanna - 4/7
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7
    bomullshuve - BIM 28/7

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
  • Muffe80

Har bim den 25 juli,det var jag som var anonym :) Du vet, med ungefär samma historia och datum som du :)

• Muffe80
    sugarrush skrev 2010-07-18 15:13:30 följande:
    Aha det var du!!!
    Vet du Muffe, om jag plussar kommer du också att göra det! I know it! Vi följs ju åt du och jag ...hihi!
    Ok, vi hänger ihop, det bestämmer vi nu ;)
    Känns som jag ska få mens vilken dag som helst men det är ju en vecka kvar... undrar om det är en annan värk, typ att ngt sätter sig fast? ;)
  • Muffe80

Åh är avis på alla plus! Jag vill också.

Nu har jag fått lite mer flytningar, undrar vad det betyder?

• Muffe80

Sugarrush, nu är jag nyfiken, har du testat idag?? :)

Jag hade inte ömma bröst när jag vaknade och blev lite ledsen för det... nu när jag fick på mig bh så sticker det till lite ibland... kanske inte var ngt ändå... :-/

• Muffe80

ok, det är ju egentligen lite tidigt för att testa så du kanske får hålla dig några dagar till :)

• Muffe80

Mot plus allihopa!

Jag försöker ställa in mig på att det inte blir något denna månad, nu känns det bara så.
    Drömde inatt att jag fick mens och bruna flytningar och vaknade jätteledsen, men mensen ska komma först lördag eller söndag så det är ju några långsamma dagar kvar dit.

Vi kanske ska smygtesta imorgon bitti men vi får se om det visar ngt, sist fick jag útslag på bim +3 först.

• Muffe80

Grattis!!!

när hade du missfallet? Tog det sig på första försöket.

För mig och sugarrush gick det åt helvete denna månad

• Muffe80

Håller tummarna för att det går vägen denna gång.

Då hade du kanske en mens innan du blev gravid nu igen då?

• Muffe80

Hoppas jag också har den turen, nu har jag nyss haft första mensen efter missfallet... blödde dock som en tok under missfallet, men inte överdrivet mycket nu. så hoppas kroppen är ok nästa gång :)

Då har vi semester och förhoppningsvis kan jag slappna av lite då :)

Jag har tagit hittills 2 tabletter apiforce, bidrottninggelé. Tog det sist jag blev gravid. Men eftersom jag har så regelbunden mens så vet jag inte om det är bra, vad tror ni?

Äter folsyra annars i tablett. Vad äter ni??

• Muffe80

B-vitamin kanske e bra, ska det vara bra för bebistillverkning?
    Fanns det på apoteket att köpa?

• Muffe80

Grattis, blev dagen som du hade önskat?

Hade du äl nu?

• Muffe80

Varken jag eller sugarrush blev gravida förra månaden men väntar på bim om en vecka :)

• Muffe80
    BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7 . Redan gravid :)
    Muffe 80 - BIM ca 24/8
    Mammaobabba - BIM ca 14/8
    airamanna - BIM ca 30/8-1/9
    Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    beingboring - BIM ca 15/8

BF-lista
    Anonym (ledsen) - 14/3 2011 (enligt Ul i v 10+2)
    Bomullshuve - 6/4 2011
  • Muffe80

Jag har mensvärk men ingen mens i sikte än. Känns som den ska komma varje gång jag går på toa, men inte än o jag hoppas den håller sig borta... eller så är  den bara lite sen... Den som väntar får se och jag har lovat mig att inte testa förrän söndag, det ni Sambon kommer hem då.

• Muffe80

Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska hålla mig men jag måste, vi har bestämta att testa tillsammans för att jag ville det denna gång så då får jag vänta tills sambon kommer hem. Jag kan inte ens nå honom per telefon justn u så det skulle kännas så dumt att testa och inte ens kunna ringa honom, förstår ni?

Men mensen kanske kommer inatt eller imorgon så det kanske inte ens blir aktuellt med testing...

• Muffe80
    BIM-lista 
    Mammaobabba - BIM ca 14/8
    airamanna - BIM ca 24/9
    Sommarbebis2010 - BIM ca 12/9
    beingboring - BIM ca 15/8

BF-lista
    Anonym (ledsen) - 14/3 2011 (enligt Ul i v 10+2)
    Bomullshuve - 6/4 2011
    Sugarrush - 30/4
    Muffe80 - 1/5
Svar på tråden Missed abort