Missed abort
BIM-listaairamanna - 4/7
Anonym (ledsen) - 8/7
Sommarbebis2010- BIM ca21/7
Muffe 80- BIM ca 25/7
bomullshuve - BIM 28/7
BF-lista
Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
Har bim den 25 juli,det var jag som var anonym :) Du vet, med ungefär samma historia och datum som du :)
Åh är avis på alla plus! Jag vill också.
Nu har jag fått lite mer flytningar, undrar vad det betyder?
Är en vecka efter äl...
Sugarrush, nu är jag nyfiken, har du testat idag?? :)
Jag hade inte ömma bröst när jag vaknade och blev lite ledsen för det... nu när jag fick på mig bh så sticker det till lite ibland... kanske inte var ngt ändå... :-/
ok, det är ju egentligen lite tidigt för att testa så du kanske får hålla dig några dagar till :)
Mot plus allihopa!
Jag försöker ställa in mig på att det inte blir något denna månad, nu känns det bara så.
Drömde inatt att jag fick mens och bruna flytningar och vaknade jätteledsen, men mensen ska komma först lördag eller söndag så det är ju några långsamma dagar kvar dit.
Vi kanske ska smygtesta imorgon bitti men vi får se om det visar ngt, sist fick jag útslag på bim +3 först.
Grattis!!!
när hade du missfallet? Tog det sig på första försöket.
För mig och sugarrush gick det åt helvete denna månad
Håller tummarna för att det går vägen denna gång.
Då hade du kanske en mens innan du blev gravid nu igen då?
Hoppas jag också har den turen, nu har jag nyss haft första mensen efter missfallet... blödde dock som en tok under missfallet, men inte överdrivet mycket nu. så hoppas kroppen är ok nästa gång :)
Då har vi semester och förhoppningsvis kan jag slappna av lite då :)
Jag har tagit hittills 2 tabletter apiforce, bidrottninggelé. Tog det sist jag blev gravid. Men eftersom jag har så regelbunden mens så vet jag inte om det är bra, vad tror ni?
Äter folsyra annars i tablett. Vad äter ni??
B-vitamin kanske e bra, ska det vara bra för bebistillverkning?
Fanns det på apoteket att köpa?
Grattis, blev dagen som du hade önskat?
Hade du äl nu?
Varken jag eller sugarrush blev gravida förra månaden men väntar på bim om en vecka :)
Jag har mensvärk men ingen mens i sikte än. Känns som den ska komma varje gång jag går på toa, men inte än o jag hoppas den håller sig borta... eller så är den bara lite sen... Den som väntar får se och jag har lovat mig att inte testa förrän söndag, det ni
Sambon kommer hem då.
Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska hålla mig men jag måste, vi har bestämta att testa tillsammans för att jag ville det denna gång så då får jag vänta tills sambon kommer hem. Jag kan inte ens nå honom per telefon justn u så det skulle kännas så dumt att testa och inte ens kunna ringa honom, förstår ni?
Men mensen kanske kommer inatt eller imorgon så det kanske inte ens blir aktuellt med testing...