Missed abort

! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14.... Hej på er! Jag är tillbaka från en härlig helg vid kusten! Passade på att vräka i mig lufttorkad skinka och chèvre igår kväll, förhoppningsvis måste man ju avstå från sådana godsaker snart....
Gjorde ett test imorse, en vecka innan BIM (testoholist som man är) och jäklar, jag tror jag fick ett jättesvagt streck!!! Men jag är inte säker på att det kom inom tio minuter, hade ingen klocka... Och det är verkligen sjukt svagt, men ändå rosa, som linjens färg ska vara....
Ska bli sjukt spännande att testa imorrn igen... Ojojoj vad jag håller tummarna nu!
Stor kram på er!
Ja isåfall blir det på första försöket. Förra gången var det på första eller andra, vi är inte helt överens om när vi egentligen började försöka (jag anser när vi började ha sex utan skydd - två månader innan plusset, sambon anser när han tänkte på att han verkligen ville att det skulle bli befruktning - en månad innan plusset
)
Lycka till själv, när har du BIM?
Aha det var du!!!
Vet du Muffe, om jag plussar kommer du också att göra det! I know it! Vi följs ju åt du och jag ...hihi!
Åh tack för alla tummar!
Jag uppdaterar imorgon om hur det gick!
Kram och godnatt på er alla fina tjejer!
Hej hopp!
Jo jag testade allt.. Efter 9,5 minut kom tillstymmelse till ett streck fram. Det var så löjligt svagt att jag inte tror på det faktiskt. Dessutom synd det BARA i dagsljus och BARA i vissa vinklar... Så inget plus idag alltså, men kanske får man ett imorrn om man har riktig, riktig tur.
Nu blev det ett fett minus, inte ens minsta lilla spökstreck, så negativt det bara kan bli!
Så jag ger upp för det här månaden och slutar hoppas nu. Förra gången jag blev gravid plussade jag på denna dagen, dessutom hade jag börjat få symptom. Nu har jag inga symptom alls, och jag har börjat få bruna flytningar som alltid inför mens, och tydlig mensvärk.
Jäkligt tråkigt, men det är bara at ta nya tag nästa månad.
Hoppas ni andra lyckas bättre!
Hur orkar man med att ens syster blir gravid och är 4 veckor efter man själv skulle varit om man fått behålla barnet? Känns jättebittert just nu, och så känner jag mig så hemsk som inte kan glädjas.
Ge mig tips hur jag ska lyckas vara positiv och glad för hennes skull. Känner mig som världens sämsta syster och vän. Hon vet dock inte om missfallet, men jag vill inte skrämma henne genom att berätta min historia... Suck!
Skönt att man inte är ensam.
Prommis: KLART att jag gratulerat henne! Allt annat hade ju varit ruskigt oartigt. Det är dock svårt att känna genuin glädje för henne, tyvärr överskuggar min sorg de flesta andra känslor just nu. Menmen, glädjen för hennes skull kommer väl antar jag.
Tack Muffe! Ja exakt, både jag och Muffe har BIM till helgen men jag kan tyvärr inte uppdatera listan eftersom jag kollar FL via mobilen. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa till...?