• elva06

Missed abort

Jag hoppar också in här.
    Fick MA konstaterat 16:e dec och skrapades 20:e. Tänkte skita i första mens utan kör på. Tror inte jag kan släppa detta förän jag har ett nytt pluss.

Är det någon här som vet, hade sex i förrgår (kanske lite hårt) men så igår blödde jag. Inte färskt utan mer mörkbrunt med nån klump då å då. Bör man kanske ta det lite lugnt eller?? Var detta antagligen resten från skrapningen, dom sa på sjukhuset att allt var borta och jag blödde knappt något efter skrapningen.

~Mamma till 06:a, tycker det är dags för en till nu~
  • elva06
    beingboring skrev 2011-01-06 13:15:18 följande:
    Förresten, ni som varit på tidiga VUL. När jag läser här på FL så står det att embryot i vecka 8 ska vara ca 25 mm. Vi är nu (efter mina beräkningar) i 7+3 och mätte 11 mm. Hon sa att det såg bra ut och nämnde inget om att det skulle vara märkligt men ändå. Hur har ni haft det då ni varit på VUL?
    Jag antar att bm kan sin sak, och säger hon att det inte är något konstigt så är det nog det. Jag tycker set står olika på alla sidor angående embryots storlek.  Så allt är nog i sin ordning ska du se. 11mm känns mer troligt för v.8. På mitt vul där man konstaterade ma så var embryot 27 mm och bm sa 9+3.
  • elva06
    mammiz83 skrev 2011-01-26 13:06:45 följande:

Vad var det för en dåre som kom på det där med missfall egentligen?? Oerhört dum idé!
    Jag vet, missfall kan inte skyllas på någon, men visst hade det varit skönt att veta åt vilket håll man skulle vända all sin ilska, sorg och frustration?

*Gilla*
  • elva06
    Xperia skrev 2011-03-01 22:08:17 följande:
    Hejsan,
    Både jag och min man drack det ca 1 vecka innan ÄL. Jag fortsatte för säkerhets skull några dagar efter. Vi drack vuxendosen som anges på paketet.
    kram!
    Är inte det hostmedicin??? Vad kan det hjälpa vid äl?
  • elva06

Jag har visst missat att berätta....

Plussade i lördags och är nu i v.4+2. Jag hoppas så innerligt att allt går vägen den här gången.

• elva06

Bomullshuve: Tack!
     Gud, va mysigt att packa bb-väskan Det är verkligen så speciellt. Jag minns att jag hade med mej alldeles för mycket av sånt som ändå inte kom till användning  

airamanna: Tack Första sparken, gud va mysigt. Längtar tills jag är där. Men det dröjer ju. Bara jag kommer dit så är jag nöjd

• elva06

Sommarbebis: Tack! Ja, jag hoppas verkligen att du har rätt

• elva06
    Tant Pruselius skrev 2011-03-10 16:56:01 följande:
    Nu är lillasysteryster här ! Hon kom i tisdags (8/3 - Nationella kvinnodagen, semeldagen och pannkaksdagen - Bra dag )
    3325g 51 cm och helt ljuvlig Hjärta
    Grattis till lilla tösen. Va härligt
  • elva06
    Xperia skrev 2011-03-12 23:28:09 följande:
    Åh se där! STORT GRATTIS!! Se där - en årgång 11 på gång =)
    Ja men visst Tack så mycket
Svar på tråden Missed abort