• Javisst

Missed abort

Har varit inne här tidigare, men nu är det dags att titta tillbaka. Är det någon här som fått ett lite senare MA? Jag fick sedan vecka 12 klar vätska från brösten, men nu kommer det vit vätska så fort jag kommer åt någonting. Någon som vet när det kommer avta?

Var på skrapning i fredags, då i vecka 16, och dagens glädje är att jag kommer i mina gamla byxor igen. Väntade tvillingar så var "stor som ett hus" men det hade kändes som ett rent hån att behöva ha mammabyxor (lånade sambons byxor de första dagarna efteråt).

Stor kram på er allesammans!

• Javisst

Härligt med så många plus i tråden, stort grattis allesammans! Glad Håller tummarna för dig Isabellee, hoppas verkligen inte det blir något missfall!

• Javisst

Förstår att du behöver paus, välkommen tillbaka sedan, Airamanna!

Har själv varit på efterkontroll och allt såg bra ut. Hon såg även att jag om ett par dagar skulle ha ägglossning, tre veckor efter aborten...  Skönt att kroppen återhämtat sig ändå, även om jag känner lite ångst inför ska vi, ska vi inte försöka den här gången?

• Javisst

Anonym... jag var helt groggy flera timmar efter mina skrapningar. Abortpiller har jag aldrig prövat, men jag hade inte jobbat om jag vore du. Jag mådde väldigt dåligt psykiskt också... kände mig helt tom (både psykiskt och fysiskt).

Lycka till och ta hand om dig! /Från en som ska skrapas igen på torsdag...

• Javisst

Snart tre veckor sedan skrapningen. Tänk att tiden ska gå så långsamt! Saknar inte mensen, skönt att inte blöda, men den är ju trots att ett bra tecken på att allt kommer igång. Sist fick jag vänta två månader. En hel oändlighet! Hoppas det går fortare denna gången...

• Javisst

Min otur, det kan vara svårt att tro det just nu, men jag lovar dig att det blir bättre! *kramar om*

Svar på tråden Missed abort