Anonym (Ledsen) skrev 2010-02-10 17:15:38 följande:
Hej! Jag blöder oxå fortfarande... tog tabletterna i måndags kväll och började blöda tidigt igår morse... jag försöker oxå se framåt, men de är inte så lätt. Jag älskade att vara gravid och så bara poff är man inte det längre. Var svårt för mig att ta tabletterna, ville inte blöda ut nåt för de skulle bli mer verkligt då. Nu börjar jag få feber, vilket tydligen inte är bra. Är så rädd och ledsen...
Usch, jag kan verkigen relatera till det du skriver. 
Å jag har så dåligt samvete.... Vi hade berättat för i princip alla att vi var gravida. 
Jag kunde längre inte ha mina brallor, så jag har redan köpt lite mammakläder... Nu kommer de hänga där och gäcka mig... 
Jag hade inga problem med att ta tabletterna faktiskt. Jag började ju blöda igår, därför åkte jag till akuten och detta upptäcktes. Det fanns bara en tom hinnsäck. Jag vill bara få ut den för att min kropp ska bli normal så snart som möjligt och vi kan försöka igen. 
Däremot var jag nervös över tabletterna. En kompis till mig fick hemska smärtor. 
Jag har inte haft så mycket smärtor, men jag blöder rikligt kan man väl uttrycka det som...