• Xperia

Missed abort

Hejsan,
    Det är jag som är Anonym (MA jag med!) Glad

• Xperia
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*
    Ojojojjojoj!!!! Vad undebart fantastiskt underbart! Plötsligt händer det!! Stort GRATTIS! Gravid och lyckokramar!
  • Xperia
    sugarrush skrev 2010-07-16 09:58:40 följande:
    Gud så härligt! Bamsegrattis till dig!!!!!

Förresten, jag bor i Skåne.
    jag bor också i skåne
  • Xperia
    beingboring skrev 2010-07-16 10:01:49 följande:
    Här har det också hänt grejjer! Vaknade med ont i magen idag och - mycket riktigt - mens! Känns faktiskt riktigt riktigt bra. Även om det hade varit fantastiskt med en ny graviditet så har jag ju känt lite på mig att det inte varit det vilket gjort att jag inte förväntat mig någonting. Att få mens känns istället som ett tecken på att saker är bra och att det snart är dags att tuta och köra på riktigt! Hehe... Fast efter den här mensen ska jag se till att testa och få ett negativt resultat på stickan, så mycket har jag lärt mig av den här erfarenheten..

Åker till Småland imorgon på bröllop och på måndag åker vi iväg på vår fyraveckorssemester så jag kommer nog inte synas här så mycket på ett tag... MEN när jag väl är tillbaka hoppas jag på en massa plus i tråden inklusive från mig! Ta hand om er alla. Kramar!
    Skönt att kroppen kommit igång igen! Jag var också glad för min första mens - visade ju att kroppen funkar igen. Hoppas innerligt på ett PLUSS hos dig och oss alla här snart!!

Skönt att åka bort lite! Vi åker iväg på tisdag i tre veckor! Vart ska ni?
    Trevlig resa!
    kramar!
  • Xperia
    sugarrush skrev 2010-07-16 13:25:23 följande:
    Ah, vad skoj! En granne!
    heheh
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-19 22:50:07 följande:
    Bim -1 idag och jag har molande värk i ryggslutet och bråkig mage som alltid innan mens så här är inte hoppet så stort Testade negativt idag på dagen... *suck*
    Argh!! Våga hata tant röd!
  • Xperia

Hej hopp alla underbara,

Nu åker vi på långsemester och är tillbaka 9 augsti !

Hoppas på massor av pluss här när vi är tillbaka!

oceaner av kramar!

• Xperia

Hej alla underbara!
    Så var man tillbaka igen efter semestern. Hoppas att ni haft en skön sommar och att det kommit en massa pluss!

Vi har nu kommit så pass långt att vi har fått  tid för patientskola och läkare den 25 resp 30 augusti inför IVF. Så nu kanske det kan rulla på i vår riktning?

All lycka till er alla och kramar i miljarder!

• Xperia

Tackar :)
    Vi har försökt sen juni 2008 och hittills en graviditet med missfall som följd.

Hur har länge har ni försökt?'

• Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-08-16 22:46:12 följande:
    Vi har försökt bli gravida nu sen jag födde flickorna 1:A mars. Jag och killen har börjat prata om att om vi inte är gravida vid årsskiftet så kanske vi skulle försöka söka hjälp. Vet inte så myket om det där dock. Jag blev ju gravid med flickorna när jag slarvade med p-pillrena...Man kan inte låta bli att bli lite avundsjuk när man träffar nån som är gravid eller precis fått barn när man så gärna vill ha det så själv. Det betyder ju inte att man inte är glad för deras skull. Jag är hur glad som helst för min systers skull över att hon går runt med sin stora mage och att hon ska få välsignelsen att bli mamma. Det enda jag inte tysker om är hennes kille. Men så länge hon är lycklig så...
    Hon känner ju hur den lilla ligger där och sparkar och det fick ju jag aldrig uppleva då flickorna dog i slutet av vecka 17 och det är nåt som jag är väldigt avundsjuk på...
    ah - hemskt att behöva gå igenom det ni fått göra! Håller tummar och tår för ett pluss snart och kastar över massor med pepp!
Svar på tråden Missed abort