• mimmis

Missed abort

Ush å fy när man läser här ska te gyn för å kontrollera i morgon va på mvc i fredags skulle vart i vecka 11 men tyvärr så fanns inget hjärta det fanns inget bara en tom säck tydligen måste det vara två som har tittat å sett samma sak å de kunde dom inte ordna på mvc såklart utan man skulle få vänta en vecka hade tur i otur att någon hade avbokat en tid i morgon annars hade jag tid först på torsdag ingen blödning än men gu va rädd man blir när man läser om störtblödningar vid framkallat missfall tror inte jag kommer kunna sova inatt innan besöket. Detta var en oplanerad gravitet då jag har tre barn ett tvillingpar på 19år och en liten kille på 3.5år som jag och min nuvarande sambo sens 11år tillbaks fått via IVF-behandling vi har alltså på alla dessa 11år ALDRIG blivit gravid på naturlig väg så efter vi fick lill killen så hade jag inte tänkt mej några fler barn men nu när jag helt hux flux mer än förvånat blev gravid så blev man ju såklart jätteglad ett helt otroligt mirakel inga blödningar ingenting mer än de vanliga ont i brösten å lite illamående så tror man ju att allt gått vägen så besöket på mvc i fredags var mer än ledsamt , är såklart jätte tacksam för de barn jag. kram till alla som har gått igenom samma sak MA , och självklart lycka till för er som det har gått bra för

Svar på tråden Missed abort