Inlägg från: Anonym (fjärde försöket.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fjärde försöket.)

Missed abort

En gråga till er...
    Fick konstaterat MA i v10 och igår var vi på sjukhuset och genomled den medicinska aborten. Kroppen ville interiktigt öppna sig men tillslut, i sista stund, kom lite blod. Men jag blöder jättelite ännu!!???!! Alltså, vi pratar troskkydd och det hinner inte ens komma ngt på det innan jag går ¨på toa igen och jag springer inte ofta...visst, lite klart blod och ngn klump har passerat...men borde det inte vara mer???

Frågade om dettamed järntabletter,  men dom tyckte att kroppen klarade det själv trots att jag har lågt järnvärde...hmmm..inte konstigt att jag är trött och snurrig kanske?

När kan man tro att HCG har sjukit tillräckligt att det är vits att börja testa med gravtest för att se om man är på G igen? Tar det många veckor? Ni verkar ju vara i full rulle med ÄL testerna iaf, hoppas hoppas ni får utslag snart!!!

Har mindre ont idag, skönt! Så KAAAANSKE det går bra det här iaf! Bara HOPPAS att det inte händer ngt dumt när jag är i Paris över helgen, har inte lust att gå till ngn gyn akut där!!!

Jaha...blir att göra om hela grejen med cytotec på tisdag...INGET har kommit ut, SUCK! Men åker till Paris med missfallsrisk och HOPPAS på att kroppen fortsätter att vara långsam och behåller allt tills jag kommer hem! För om det kommer göra så ont som innan så blir det INTE kul för mig...tur jag landar på måndag morgon...

Så där fick jag för att jag bröjade tänka frammåt...DEPP! Men Paris ska nog av-deppa mig lite...

charmed86 skrev 2011-05-05 09:10:47 följande:
    Anonym (fjärde försöket.) Håller tummarna för att kroppen håller sig till på tisdag. Förstår att du är deppig! Men som du säger, Paris kommer säker hjälpa =) Försök skämma bort dig lite när du är där så mår du säkert lite bättre =)
    Ska äta massor med mögelost, var så säker Glad Och allt annat som verkar smaskens, kommer ju ändå inte i kläderna ännu...kroppen fattar ju inte att den ska SLUTA tjocka till sig, morr! Blir ett försök till ny nystart på tisdag sedan ska här plussas igen Flört
    Tack för peppen!

Följetången....
    Åkte in och fick ny cytotec...väntade och väntade och...VÄNTADE men INGET och då menar jag verkligen INGET hände!!!!!!!!!!!! Förra gången var enormt smärtsamt med morfin och hela baletten men nu..NADA. Tappen öppnade sig inte ens lite, kroppen är ju för lustig.
    Det andra lustiga var ju att dom gav mig tabletterna utan att göra UL först...inget jag tänkte på men i efterhand funderar jag ju på hur dom tänkt. För när inget hänt och jag legat där i sju timmar och väntat så gör dom ett UL och konstaterar att fostret visst kommit ut!?! Visst, det var blod och annat jox kvar men då hade jag ju sluppit behandlingen om dom kollat INNAN?!!??!! Hmmm!

MEN så GLAD nu för att allt är UTE!!!!!!!!!!!!!!!!! Man känner ju sig helt ockuperad när man vet att det ligger ngot dött i sin kropp...ush! Så nu ska jag vänta 3v och komma tillbaka på UL och gravtest och då ska allt vara bra... Känner ju att hcg är på väg ner så jag ska testa själv också, skönt att få lite bekräftelse på att det gå åt rätt håll..

Är tillbaka på jobbet idag..hoppas bara att jag kan hålla ihop mig, har varit mycket grinande på sista tiden, vill vara glad och gravid istället! Så kom igen kroppen, bli klaaaaaaaaaaar nu så man kan mysa lite!!!!!!!!!

Ang väntan, jag är redan helt galen på att vänta! Känns som det gått två månader sedan vi fick veta...opch det ha rbara gått två veckor...och nu ska man vänta på mens i typ tre veckor...stööööööööööööööön!!!!!!!!!! Vi får peppa varandra här helt klart! 

Svar på tråden Missed abort