Inlägg från: bomullshuve |Visa alla inlägg
  • bomullshuve

Missed abort

Nu har jag letat igenom tråden och den senaste listan jag hittade var den här...

Nu får ni uppdatera den själva.... Jag lägger ett nytt datum på mig då jag fick mens på semestern...

BIM-lista

airamanna - 4/7
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca21/7
    bomullshuve - BIM 28/7

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010

• bomullshuve
    BIM-lista
    Anonym (ledsen) -BIM  8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca 21/7
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8

BF-lista

Jag flyttade bara om lite så att alla kom i rätt ordning... Vi börjar bli några stycken på BIM listan nu. Det tycker jag känns som ett steg närmare målet i alla fall.

Anonym (ledsen) du kanske vill lägga in dig på BF listan istället?
  • bomullshuve
    BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8

BF-lista
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
  • bomullshuve
    Anonym skrev 2010-07-17 07:56:55 följande:
    Mina bröst spänner och drar extremt just nu, tänk om det är ngt där inne?
    Bara 6 dagar efter äl iofs... så lite tidigt att känna ngt kanske, men sist hade jag också ömma bröst tidigt!
    Jag kommer bli jättebesviken om det inte är ngt denna gång.

I går hade vi grillfest och då var jag säker på att det inte tar sig denna månad så jag tog ca 3 klunkar med vin, tror ni det gör ngt om man är gravid? kommer såklart inte dricka mer nu innan bim.
    Oh vad spännande!
    Det är ingen fara med vinet! Ta det lugnt. Det ska inte gå över till barnet vad jag har lärt mig. Det är först nån gång efter vecka 8 eller vecka 10 som det går över till barnet... (men man ska ju såklart inte om man vet). Jag har kompisar som supit till ordentligt på nyår och sånt utan att veta om det.... Jag hade äl för nån dag sedan, och jag njuter av min semester med ett glas Rosé lite då och då.... Borde jag avstå det för att jag kanske håller på att bli gravid??
  • bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-18 00:08:32 följande:
    Nu är det bara tre dagar kvar till BIM får se om det är tantröd som kommer på besök eller om det blir ett plus på stickan... I vilket fall som helst har jag lovat mig själv att börja träna på Tisdag då jag har BIM för att se det hela som en rejäl nystart...

Själv våndas jag över nästa vecka då mina töser var beräknade, det gör så ont i hjärtat av all saknad av dom just nu, den här sommaren blev inget av det vi hade ställt in oss på Vet med säkerhet att jag inte kommer kunna slappna av innan vecka 20, kanske inte ens efter det om jag blir gravid igen..
    Åh jag känner verkligen för dig och förstår din oro... och jag hoppas verkligen att du har en förstående BM som kommer stötta dig när det är dags igen... Förutom din man då, men det tar jag lixom för givet...
  • bomullshuve
    sugarrush skrev 2010-07-18 14:13:39 följande:
    Hej på er! Jag är tillbaka från en härlig helg vid kusten! Passade på att vräka i mig lufttorkad skinka och chèvre igår kväll, förhoppningsvis måste man ju avstå från sådana godsaker snart....
    Gjorde ett test imorse, en vecka innan BIM (testoholist som man är) och jäklar, jag tror jag fick ett jättesvagt streck!!! Men jag är inte säker på att det kom inom tio minuter, hade ingen klocka... Och det är verkligen sjukt svagt, men ändå rosa, som linjens färg ska vara....
    Ska bli sjukt spännande att testa imorrn igen... Ojojoj vad jag håller tummarna nu!
    Stor kram på er!
    Åh vad spännande, vi ser fram emot nya BF datum i listan...
  • bomullshuve
    Muffe80 skrev 2010-07-18 22:00:27 följande:
    Åh är avis på alla plus! Jag vill också.

Nu har jag fått lite mer flytningar, undrar vad det betyder?
    ÄL?
  • bomullshuve
    Muffe80 skrev 2010-07-18 22:27:37 följande:
    Är en vecka efter äl...
    Då håller jag tummar och tår...
  • bomullshuve

Lägger in den så vi inte tappar bort den...

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8

BF-lista
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011

• bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-20 20:24:46 följande:
    Hade verkligen önskat att jag haft ett litet frö i magen på torsdag då flickorna var beräknade, men det kanske är bra att det blir deras dag och inte kommer i skymundan. Ska våga mig till minneslunden för första gången på torsdag tänkte jag.
    Funderar även på att köpa en nya digitalkamera, då varje gång jag ser den kommer lukten från sjukhuset, det absolut starkaste minnet. Är verkligen jobbigt och jag kan inte beskriva det med ord...
    Jag tänker på dig idag. Jag hoppas att du kan göra något som känns bra för dig och din blivande man.
    Kramar!
Svar på tråden Missed abort