Inlägg från: sommarbebis 2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbebis 2010

Missed abort

Längtar så otroligt mycket efter ett plus på Stickan den här månaden. På torsdag nästa vecka var det bf för Stella och Thilde och jag funderar stark på att sjuka mig från jobbet den dagen.. Har känslostormar till tusen nu, om en vecka skulle jag som senast ha blivit tvillingmamma och om 2 vecka ska det bli min lyckligaste dag i livet hittills då jag gifter mig..

• sommarbebis 2010

Vi är med andra ord några från Sthlm i tråden, själv bor jag dock i Vällingby numer och kommer alltid att åka till DS om det är nåt. Min BM därifrån har jag fortfarande kontakt med och dom har varit underbara alla som jag träffat..

• sommarbebis 2010

Vi ska gifta oss i Högalidskyrka eller deras kapell, vi har rocktema och lite budget variant med buffé och så men vi blir 35 st, ganska lagom. Vi ska tända ljus för flickorna under cermonin, var prästens ide och den gilla vi, dom har ju ändå fört oss ännu närmare varandra. Men det skulle vara en underbar känsla att hå längs altargången gravid och att det bara är jag o min blivande make som vet det... Har bim på tisdag, undra hur tidigt jag vågar testa..

Ja jag arbetar som personlig assistent och min chef har gett mig ett skitschema efter att jag kom tillbaka från sjukskrivningen

• sommarbebis 2010

Ja det känns verkligen skönt plus att hon lovat mig i princip hur många ul jag vill under nästa graviditet

• sommarbebis 2010

Förresten var bor ni andra i tråden?

• sommarbebis 2010

Nu är det bara tre dagar kvar till BIM får se om det är tantröd som kommer på besök eller om det blir ett plus på stickan... I vilket fall som helst har jag lovat mig själv att börja träna på Tisdag då jag har BIM för att se det hela som en rejäl nystart...

Själv våndas jag över nästa vecka då mina töser var beräknade, det gör så ont i hjärtat av all saknad av dom just nu, den här sommaren blev inget av det vi hade ställt in oss på Vet med säkerhet att jag inte kommer kunna slappna av innan vecka 20, kanske inte ens efter det om jag blir gravid igen..

• sommarbebis 2010

Hade tänkt testa imorse, men jag vaknade så akutpissnödig, sen nu under dagen så har jag inte vågat testa, imorgon är det bim -1 och då kanske jag testar men jag tycker mig känna av mensen så det kanske bara är dumt att göra sig själv besviken... Killen tror att jag är gravid nu men det tror inte jag då jag inte har ömmande bröst, har ont i ryggslutet och min mage har börjat bråka som innan varje mens

• sommarbebis 2010
    sugarrush skrev 2010-07-18 14:13:39 följande:
    Hej på er! Jag är tillbaka från en härlig helg vid kusten! Passade på att vräka i mig lufttorkad skinka och chèvre igår kväll, förhoppningsvis måste man ju avstå från sådana godsaker snart....
    Gjorde ett test imorse, en vecka innan BIM (testoholist som man är) och jäklar, jag tror jag fick ett jättesvagt streck!!! Men jag är inte säker på att det kom inom tio minuter, hade ingen klocka... Och det är verkligen sjukt svagt, men ändå rosa, som linjens färg ska vara....
    Ska bli sjukt spännande att testa imorrn igen... Ojojoj vad jag håller tummarna nu!
    Stor kram på er!
    Åhh jag håller verkligen tummarna för att det blir ett starkt plus imorgon
  • sommarbebis 2010

Bim -1 idag och jag har molande värk i ryggslutet och bråkig mage som alltid innan mens så här är inte hoppet så stort Testade negativt idag på dagen... *suck*

• sommarbebis 2010
    Tant röd kom som förutspått idag, precis på dagen som alltid.. *suck* Nya tag igen då...

BIM-lista

Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
Svar på tråden Missed abort