Missed abort
Lycka till idag!
kram!
på vilket sätt då?
Hoppas ni får till en liten marbebis. Och alla vi andra med som jagar 
på stickan, lite som att äta kakan och ha den kvar jag har kvar "några" extra kilon sedan första grav och han ju bli lite rundare under den senaste, har även tröstätit en del nu efter.... så jag ser ut som en badboll och det värsta är nog att jag tror att alla tror att jag är prego.... man riktigt ser hur dem kollar in magen osv...
Jag har BIM nu i helgen eller början på näst nästa vecka.... (beroende på om det är som nu sist 38dagar mellan eller om det är 28) O jag har lovat att inte testa eller ens fundera i några gravbanor förrän efter den 7-8/6... tror ni det är svårt, sneglar konstant på gravtesterna i medecinskåpet....
Tack kompis! Men jag tror verkligen inte att det ger utslag denna gång heller.... vet i gudarna om det någonsin kommer att göra det.
Fick i går veta att en av mina närmaste ska ha sin 3:a nu i oktober. Jag är helt överlycklig för deras skull och det är precis vad som behövs i höstmörkret en liten bebis. Men jag då? Vi då? varför kunde inte vi också ha fått där i aug/sept? varför dem och inte vi?. Men jag vet att den kännslan kommer att lägga sig och i grunden är jag överlycklig för dem. Men jag kan inte rå över det....
tack alla fina ni för peppet. Det stärker och behövs... tack !!!