Missed abort
Hur går det här då? Sugarrush, Bim idag... hur verkar det?? Får vi ett plus till i listan snart kanske?
Hur går det här då? Sugarrush, Bim idag... hur verkar det?? Får vi ett plus till i listan snart kanske?
Hur ska man veta när BIM förväntas komma direkt efter ett MA/MF (skrapning)? Tänkte på BIM lisan... är det vanligast att mensen kommer som vanligt om man räknar med att blödningen efter skrapningen som senaste mensen?
Hoppas på en ny grav direkt efter mitt MA, men vet inte riktigt när jag ska testa mig för att vara på "den säkra sidan"...
Tjejer!
Jag är nyfiken och uttråkad... och väntar på min egen BIM.... men hur går det för er??
Guuuuud va roligt det var att läsa i den här tråden idag! Grattis till alla plus. Jag hade BIM igår och än har jag inte sett av tanten.... ska man våga hoppas?? Varje gång jag varit sen tidigare har jag varit gravid. I alla fall... jag tänkte försöka hålla mig över helgen innan jag testar då jag verkar vara en låghormonare som får vääldigt svaga plus så här tidigt. Jag har ett CB hemma, men är lite sugen på ett digitalt test... men de är ju så satans dyra...
Flickor...Tjejer.... Brudar....
Jag fick precis ett PLUS. Jag hade BIM i onsdags. Jag hade egentligen tänkt testa efter helgen men kunde bara inte hålla mig. Tredje gången gillt hoppas vi på nu!
BIM-lista
Sugarrush - BIM 24-25/7
Muffe 80- BIM ca 25/7
airamanna - BIM 6/8
beingboring - BIM 13/8
Sommarbebis2010- BIM ca 17/8
BF-lista
Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
Anonym (ledsen) - 16/3 2011
Bomullshuve - 6/4 2011
Hur har det gått för Sugarrush och Muffe 80?
Jag hade ett MA som var ofosterlig graviditet i februari och ett tidigt MF i maj.