Inlägg från: bomullshuve |Visa alla inlägg
  • bomullshuve

Missed abort

Hur går det här då? Sugarrush, Bim idag... hur verkar det?? Får vi ett plus till i listan snart kanske?

• bomullshuve
    AAE skrev 2010-07-24 16:27:19 följande:

Hur ska man veta när BIM förväntas komma direkt efter ett MA/MF (skrapning)? Tänkte på BIM lisan... är det vanligast att mensen kommer som vanligt om man räknar med att blödningen efter skrapningen som senaste mensen?

Hoppas på en ny grav direkt efter mitt MA, men vet inte riktigt när jag ska testa mig för att vara på "den säkra sidan"...

De flesta har hängt i den här tråden rätt länge, därav BIM listan...
  • bomullshuve

Tjejer!

Jag är nyfiken och uttråkad... och väntar på min egen BIM.... men hur går det för er??

• bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-26 13:15:32 följande:
    Här är mensen precis slut och jag är helt slut efter möhippa igår, har ont i hela kroppen men det var en toppendag. Poledance stod bl a på schemat

Nu är det ca 1 vecka kavr till äl och mindre än en vecka tills jag blir fru
    Det blir fullt ös på bröllopsnatten då! (för att se det från den ljusa sidan)
  • bomullshuve
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-07-28 09:17:55 följande:
    Nu har jag varit på RUL och fått ändrat datum till 26 dec :)
    Yeah!! Härligt!
  • bomullshuve
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-07-28 09:17:55 följande:
    Nu har jag varit på RUL och fått ändrat datum till 26 dec :)
    Nyfiken... tog ni reda på vad det blir?
  • bomullshuve
    Evve81 skrev 2010-07-28 12:39:44 följande:
    Har varit här och läst och även jag råkat ut för ett MA för 1,5 veckor sedan. Hoppas det är OK att jag skriverÅkte på skrapning och tappade MASSOR med blod men nu börjar jag hämta mig igen. Kul att läsa att flera är gravida jag har några frågor. Jag har 2 barn sedan tidigare och trodde liksom att när det gått helt smärtfritt så råkar man inte utför något sånt här men det var tydligen fel.

Hur lång tid tog det att få tillbaka mensen och var den förändrad?

Hur lång tid tog det för er att bli gravid igen?
    Hej!
    Svaren på dina frågor är ju väldigt indivudella men så här har det varit för mig..

För mig konstaterades ofosterlig graviditet och MA sent i vecka 13. Det var i februari. Det tog ganska exakt 4 veckor innan jag fick min riktiga mens efter sytotecen (pillrena jag fick av läkaren). Hade en vanlig mens emellan och blev sedan gravid igen, men fick ett tidigt MF i maj. Idag har jag BIM igen och vågar nästan inte andas... ska man våga hoppas nu?
  • bomullshuve

Guuuuud va roligt det var att läsa i den här tråden idag! Grattis till alla plus. Jag hade BIM igår och än har jag inte sett av tanten.... ska man våga hoppas?? Varje gång jag varit sen tidigare har jag varit gravid. I alla fall... jag tänkte försöka hålla mig över helgen innan jag testar då jag verkar vara en låghormonare som får vääldigt svaga plus så här tidigt. Jag har ett CB hemma, men är lite sugen på ett digitalt test... men de är ju så satans dyra...

• bomullshuve

Flickor...Tjejer.... Brudar....

Jag fick precis ett PLUS. Jag hade BIM i onsdags. Jag hade egentligen tänkt testa efter helgen men kunde bara inte hålla mig. Tredje gången gillt hoppas vi på nu!

BIM-lista
    Sugarrush - BIM 24-25/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    airamanna - BIM 6/8
    beingboring - BIM 13/8
    Sommarbebis2010- BIM ca 17/8

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 16/3 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011

Hur har det gått för Sugarrush och Muffe 80?

Svar på tråden Missed abort