Missed abort
Kram
Jag förstår dig bomullshuve, vet att det är så jobbigt när alla väntar barn och man vill så gärna själv och tänker att jag skulle ju tom fått barn före dig... men er tid kommer ju oxå. Snart hoppas jag. Förstår att det svider med kläderna. Men sen när du väl blir gravid blir det ju himla bra att du redan har massa kläder. Massa kramar till dig från mig !
Men du det gjorde jag med innan jag blev gravid igen. Och det svider inombords men jag kunde ändå inte låta bli. Satt å kollade på sånna där startset för bebisar å läste oxå massa gravidbloggar. Satt och var så avundsjuk och ledsen men kunde inte sluta läsa.
Men jag hoppas att det är din tur snart.
Då får du starta en egen gravidblogg!
Själv vågar jag inte ens gå in på någon sån sida då jag är så rädd för ma/mf igen.
Har blödit 2 ggr till och får inget ul för barnmorskan. Jävla kärring! Ska boka ett privat.
Roligt! Jag tyckte din blogg var jättebra ju! inte läst nu på ett tag men ska göra de nu när du "påminde" mig :)

Jag (TS) får skriva till mig på BF listan till 23 dec :)
Hur är det med er andra? Bommulshuve, anonym (ledsen), sommarbebis 2010 och er som jag pratat med? Kram