Missed abort
Själv har jag haft massa skumma gravsymptom senaste tiden, som svullna bröst och har kissnödig hela tiden..
Men, nu är det utslag på ÄL-stickan så.. Skengraviditeten är nog över!
Dags å sexxa.. :-P
Åh, vad mycket som händer, å vad gruppen krymper.
Lycka till alla, ta hand om er och varandra nu!
Kommer sakna er som pausar lite nu.. Hoppas ni tittar in ibland.
beingboring; hoppas ni får svar snart, å att ni får ett glatt besked! 
Xperia; Lycka till med operationen! Hoppas det ökar era chanser att bli gravida! 
Själv fortsätter vi att försöka. Å ska se till att få till en utredning nu också.
Många, många varma kramar!!

Hej alla tappra bebistillverkare!
Hoppas hoppas att ni alla får ett efterlängtat
på stickorna snarast!!
Idag har vi vart hos BM och lyssnat på hjärtljuden, härligt! En livligkrabat där inne....
På onsdag om en vecka är det dags för RUL, längtar. Efter det tänkte vi göra det helt officiellt och jag tänkte "avslöja" min identitet även här
KRAM till Er alla!!!

Och så spännande med RUL!
Hej alla!!
Oj, vad kul att kolla in här, när ni skriver så mycket!!
Välkomna tillbaka ni som pausat lite!! Ni har, som tidigare sagts, varit saknade!
Orkar inte skriva så mycket mer idag.. Helt slut, jobbar järnet just nu!!
Men, jag tittar in snart igen och kollar hur det är med er alla, fina, starka, underbara tjejer! 
Kramar i mängder!!
BTW; beingboring; Se till att kicka de där nedrans cellerna rejält nu!! Håller alla mina tummar och tår för dig nu!!!! 
Hej alla underbara brudar!
Skönt att så många av er är tillbaka! Har ju saknat er.. Och skönt att höra att ni mår bra!
Airamanna; vad starkt av dig att våga ta hjälp! Skönt att kuratorn verkar bra och att du ska få komma till BM! 
Xperia; Härligt, härligt!! Skönt att nu är på banan igen!
Beingboring; Gött att behandlingen är klar nu och att du är glad och hoppfull! Du är stark och bra, och jag håller alla tummar och tår för dig att kryobehandlingen gjort susen! 
bomullshuvve; Grattis till giftermålet!!
Vad roligt! Och underbart att höra att det går bra för dig, kula å allt!
Nu är det jag som pausar lite.. Behöver mest lite själaro och att få fokusera på bra saker!
Men, jag kikar in här hela tiden och kollar läget!!
Tror jag har rätt bra koll på ÄL och sånt fortfarande men, jag pausar från det ständiga stick-kissandet!
Så.. Jag lägger väl till mig på BIM enligt vad jag tror..
BIM-lista
Mamaobabba - ca 29 oktober
beingboring - ca 10 November
airamanna - ca 15 november
BF-lista
Tant Pruselius 12/3 -11 (Enligt rul)
Bomullshuve 6/4-11 (enligt sista mens)
Massa varma kramar till er alla!
Heheha - kul att det finns fler som går igång på excel och planering här :) Tanken är jag ska för vart och ett av tipsen ska fylla i varför man ska ha det, när man ska ta det, hur man ska ta det, var man kan hitta det och kostnaden. Tänkte även dela in det i vad mannen kan göra och vad kvinnan kan göra... Än så länge har filen inneburit att jag varit och köpt grapejuice... inte så gott men vad gör man inte...
kramar!
Hej alla "gamla" brudar och välkomna ni nya! Sorgligt att ni behövt hitta hit, men trevligt att vi blir fler som kan peppa varandra!
Här är det jobbigt just nu.. Orkar ingenting.. Fick min mens idag, BIM +6..
Även om jag kissat negativt på gravstickorna så är det klart jag hade fått upp hoppet.
Så, så, så ledsen...
Men, det är kul att titta in och läsa om allt händer!
Håller alla mina tummar och tår för er som ska väntar på
och till dig Xperia som ska påbörja behandlingen! Vad spännande!
Många varma kramar.
Hej och tack för allt pepp, alla finingar!! 
Väljer att hantera den här månadens nederlag väldigt moget; med en sockerchock!!
Godis är gott när man är ledsen..
Blir träning igen imorgon för att reglera lite dock..
Tack för att ni finns!
Många, långa, varma kramar!
Åh!!!!! Grattis, grattis både airamanna och Sommarbebis till era plus! Vad underbart!! 
Orkar inte vara så aktiv just nu.. Men, jag kikar ju in ibland och läser!
Så kul!!
Och heja alla ni andra, underbara tjejor! Snart får det väl vara vår tur?
Kramar i mänger!!
Hej alla nya och gamla i tråden!
Jag har saknat er men helt enkelt inte orkat vara här.. För mycket tankar och sorg.
Ville vara glad för alla som fick plus, men det slutade bara med att jag satt och storgrät för att det inte var vår tur.. Är fortfarande jobbigt, vi har ju "hållt på" i två och ett halvt år snart, så.. ja.. det är lite jobbigt!! Men.. Jag tittar in lite iaf!
Grattis till alla nya pregosar! Underbart för er!
Och välkomna ni nya i gruppen men, jag beklagar att ni behövt komma hit till oss..
Xperia; jag beklagar verkligen! Massa varma kramar! 
Vi har just påbörjat vår fertilitetsutredning, så imorgon bär det av till lab för att göra en hiskelig massa blodprover, och så ska maken min lämna spermieprov.
Sen nästa cykel är det dags för ännu fler prover..
Känns skönt att vi äntligen är på G, att vi ska få hjälp! 
Massor av varma kramar till er alla!
Hoppas ni
Hej alla finingar!
Kikar in lite igen och blir så glad att det händer så mycket bra saker här!
Grattis till era fina UL, VUL och KUB-tester, blir glad i hela hjärtat och kroppen att det går så bra för er.
Ta hand om er och njut.
Hoppas att det snart får vara vår tur också.
Kärlek och kramar i mängder. 
Hej alla!
Och tusende grattis till både plus och "vår" första bebbe!! Underbart att komma tillbaka till den här tråden och se att det nästan blivit en gravidtråd.. 
Vi har påbörjat fertilitetsutredningen nu, tagit alla prover och så, och hittills finns det inga fel..
Känns ju bra, men också, faktiskt lite jobbigt.. När man inte vet varför det inte vill sig liksom.
Nåja, nu ska vi bli remitterade till Huddinge iaf, så får vi se hur det går med det hela! Känns kul och spännande. Kanske får vi också vara gravida snart!
Har mått illa hela dagen.. skumt. Så... naturligtvis kunde jag inte låta bli att testa mig. Och det var en svagt, svagt streck.. :-O Så jag testade igen, två gånger.. men, då var det inte nå mer streck.. så det kanske bara var längtan.. suck.
Men, det var lite roligt en stund, och hjärtat började slå i hundraåttio.
Hoppas ju vi får kissa positivt snart vi med!!
Hoppas ni har det bäst allesammans! Ta hand om er, bebisarna och magarna.
Tusende kramar och lyckönskningar!