Missed abort
Oj flera plus! Va underbart, grattis!!!
Oj flera plus! Va underbart, grattis!!!
Sommarbebis 2010 - det va inte min mening att "lägga näsan i blöt" och jag hoppas du inte tog illa vid av frågan. Jag mer undrade bara. Jag gjorde ju 2 ul innan de 3e som bekräftade ma förra gången och på mitt första sa den dr att en av hinnsäckarnA inte såg optimal ut, medans på de 2a så såg allt ut som det skulle va då i V8+, strax efter det har det stannat av... Hade du oxå ont på sidorna? Som u äggstockarna? Mina va som i kramp från och till under hela den grav och inte alls som den molande-växtvärken som det var med min första grav och nu denna.... Man kan fundera sig tokig! Kram!
Va på inskrivning på MVC igår och träffade min BM (samma som vid MA) Hon är så underbar!
Idag är det då dags för kub-testet, eller själva UL men vi får ju alla svar på hur det ser ut i dag......
*biter på naglarna*....tänk om......
Det var en ökad risk på cub-testet.... Så nu blir det mkp, om vi vill, som är en ökad risk för missfall.... Jäkla skit!
Ingen anledning mer än en koll..... I efterhand, vill man veta? För oss är risken för ett foster med downs syndrome större än risken för mf.....Tror vi kommer välja att ta nästa steg och göra mkp..... Vi tar det i så fall därifrån....
Jag kommer fortsätta att "ramla" in här, men kommer inte att göra mig hörd (så mkt alla fall
) förrän detta är "över"....
Tack för alla "lugnande" ord och stärkande kramar!