Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

beingboring skrev 2010-09-08 06:54:26 följande:
    Skickar en hög med styrkekramar! Hållar alla tummar som finns för att det ska gå bra för er.. Hjärta
    Hjärta *kramar tillbaka*
  • Anonym (Ledsen)

Hey!
    Jag hänger inte här så mycket längre, kikar in ibland för att se hur det går för er bara :)
    Jag mådde väldigt illa och var jätteöm i brösten sen försvann det nästan över natten och då sa läkaren att det ofta var något fel när symptomen bara försvinner tidigt, om det var vecka 9 de försvann för mig.

Nu sparkar min lilla bebis för fullt i magen!

• Anonym (Ledsen)

Får lägga till att jag tycker de är jättekul att ni forsätter prata i tråden och ge varandra stöd, fick otroligt mycket stöd härifrån när jag mådde som sämst, eftersom de andra i tråden vet precis hur det känns.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-09-13 12:10:58 följande:
    Hey!
    Jag hänger inte här så mycket längre, kikar in ibland för att se hur det går för er bara :)
    Jag mådde väldigt illa och var jätteöm i brösten sen försvann det nästan över natten och då sa läkaren att det ofta var något fel när symptomen bara försvinner tidigt, om det var vecka 9 de försvann för mig.

Nu sparkar min lilla bebis för fullt i magen!

härligt!

Hjärta

• Anonym (ledsen)
    beingboring skrev 2010-09-14 07:09:33 följande:
    negativt.

är så besviken och trött nu. hade liksom trott att det kanske skulle ha kunnat vara något den här gången. ja ni vet hur man tänker och känner...
    *kram*
  • Anonym (ledsen)

Nu äntligen är väntan över, idag kom så äntligen provsvaren från mkp Allt såg jätte bra ut, inga avvikelser på det vanligaste kromosomerna!!!! Vi är sååååå lyckliga!

• Anonym (ledsen)
    Hjärta Tack alla goingar!!!!
    Xperia skrev 2010-09-15 19:50:02 följande:
    Vad härligt! Grattis!
    sommarbebis 2010 skrev 2010-09-15 20:17:49 följande:
    Vilken lättnad, Grattis!!
    airamanna skrev 2010-09-15 20:42:31 följande:
    underbart att höra!!! så skönt för er!
  • Anonym (ledsen)
    Mamaobabba skrev 2010-09-15 22:01:40 följande:
    Åh, vad skönt att höra! Underbart! Hjärta
    Ja det var en stor sten som lättade från hjärtat, hade inte velat stå inför ett "val" där jag varken vet ut eller in.......
    inte för att man har några garantier men nu vet vi att i alla fall detta är bra...
  • Anonym (ledsen)
    beingboring skrev 2010-09-16 17:34:22 följande:
    Har varit på ytterligare tester för cellförändringen och då visade det sig att jag har knottror på livmodershalsen som blöder och har sig. Jag kommer få ytterligare svar om några veckor vad gäller omfattningen och graden på cellförändringen och det känns så jävla skitjobbigt att inte veta och bara få vänta vänta vänta..

Ivf så har vi fått beskedet att vi måste vänta minst 2-3 månader med att försöka skaffa barn nu. Jag känner mig så jävla trött och ledsen. Livet känns så jävla tungt...

Jag skickar kramar till alla andra där ute. Ni är underbara men nu kommer jag nog hålla mig undan ett tag och iaf försöka (försöka kan man ju alltid..) fokusera på annat för att göra längtan och livet lite lättare...
    *styrke kramar*
  • Anonym (ledsen)

Har fått kalleles till RUL den 13/10 smäller det, spännande. Blir ju inte "första" mötet men jag känner mig ändå välldigt nervös och spänd.... tänk om nått gått galet, tänk om ...........

:-S

• Anonym (ledsen)
    airamanna skrev 2010-09-21 10:27:02 följande:
    Åh så roligt!!! Jag tror allt kommer gå galant!!! Glad
    Tack, jag hoppas du har rätt. och jag har ju ingen anledning att tro nått annat så jag ska försöka att fortsätta njuta.....
  • Anonym (ledsen)
    Mamaobabba skrev 2010-09-22 17:54:39 följande:
    Åh, så spännande!! det kommer att gå toppenbra!!
    Hjärta
  • Anonym (ledsen)

Hej alla tappra bebistillverkare!

Hoppas hoppas att ni alla får ett efterlängtat Plus på stickorna snarast!!
    Idag har vi vart hos BM och lyssnat på hjärtljuden, härligt! En livligkrabat där inne....
    På onsdag om en vecka är det dags för RUL, längtar. Efter det tänkte vi göra det helt officiellt och jag tänkte "avslöja" min identitet även här

KRAM till Er alla!!!

Hjärta

• Anonym (ledsen)
    beingboring skrev 2010-10-10 10:49:33 följande:
    Igår träffade jag förresten en av mina absolut äldsta barndomsvänner. Hon är gravid och beräknad till den 1 december, vi var beräknade till den 10 december men det gick hör och häpna rätt bra! Hon var ju jättestor och vårt missfall blev såklart väldigt påtagligt när jag stod bredvid men det kändes som sagt inte så farligt som jag oroat mig för. Istället kände jag mig verkligen glad för hennes skull och hon var himla fin.

Förr eller senare måste det ju bli våran tur..

Så nu har jag inläggsbombat  tillräckligt. Trevlig söndag alla!
    Härligt att se dig här!
    Hjärta
    *KRAM*
Svar på tråden Missed abort