Missed abort

*kramar tillbaka*

*kramar tillbaka*
Hey!
Jag hänger inte här så mycket längre, kikar in ibland för att se hur det går för er bara :)
Jag mådde väldigt illa och var jätteöm i brösten sen försvann det nästan över natten och då sa läkaren att det ofta var något fel när symptomen bara försvinner tidigt, om det var vecka 9 de försvann för mig.
Nu sparkar min lilla bebis för fullt i magen!
Får lägga till att jag tycker de är jättekul att ni forsätter prata i tråden och ge varandra stöd, fick otroligt mycket stöd härifrån när jag mådde som sämst, eftersom de andra i tråden vet precis hur det känns.
härligt!

Nu äntligen är väntan över, idag kom så äntligen provsvaren från mkp Allt såg jätte bra ut, inga avvikelser på det vanligaste kromosomerna!!!! Vi är sååååå lyckliga!
Tack alla goingar!!!!
Har fått kalleles till RUL den 13/10 smäller det, spännande. Blir ju inte "första" mötet men jag känner mig ändå välldigt nervös och spänd.... tänk om nått gått galet, tänk om ...........
:-S

Hej alla tappra bebistillverkare!
Hoppas hoppas att ni alla får ett efterlängtat
på stickorna snarast!!
Idag har vi vart hos BM och lyssnat på hjärtljuden, härligt! En livligkrabat där inne....
På onsdag om en vecka är det dags för RUL, längtar. Efter det tänkte vi göra det helt officiellt och jag tänkte "avslöja" min identitet även här
KRAM till Er alla!!!