beingboring skrev 2011-02-03 15:49:08 följande:
Här kommer hälsningar från en glad och lättad! Var på KUB-test idag och bebisen hjärta slog och allt såg bra ut. Låg och vilade i magen så när sjuksköterskan buffade lite på magen blev bebisen irriterade och sparkade och sprattlade med armarna. Lite attityd, det är bra det

Fick med oss tre bilder och det är verkligen det sötaste lilla barnet jag sett
KUB-testet gick också bra. 1:4716. Går in i vecka 13 imorgon!
Grattis va härligt!!!! Visst är det underbart att få ligga där och titta på det lilla miraklet
sommarbebis 2010 skrev 2011-01-31 18:43:34 följande:
Jag är lite nere och så nu

Min man har nämligen sagt mer eller mindre rakt ut att om jag halkar eller nåt och nåt händer bebis kommer han klandra mig, är rädd att han kommer klandra mig om nåt går fel även fast jag inte gjort nåt. Känner mig dessutom så kluven då jag vill ut och promenera i solen och enligt bm ska jag göra det, men då kommer tanken, tänk om det händer nåt... Klandrar mig fortfarande emellanåt för att flickorna slutade leva... Är snart i samma vecka som dom dog i...
Det var det dummaste jag har hört, om man får säga så... Det är väl ändå aldrig någons fel om det händer en olycka eller om det går fel av någon annan anledning (även om man klandrar sig själv och vill ha något att "skylla på " det vet vi ju allihopa tyvärr alldeles för väl

)
Det klart att du ska röra på dig och må så bra som möjligt, kanske ett par broddar kan hjälpa på isbanan, för det är väldigt väldigt halkigt ute... gå försiktigt, annars får väl mannen följa med som stötta
sköt om dig och den lille och var ute i solen om du vill, det är bra för er båda!
massa kramar!!!