• Anonym

Missed abort

Anonym (MA jag med!) skrev 2010-07-07 11:14:24 följande:
    Men NEJ! Shit shit! Nya tag! Men tänk - idag kan ju faktiskt vara första dagen på din graviditet!

kramar!
    Det var ju faktiskt rätt bra att tänka så, då ser det lite ljusare ut :)

ni som testar med äl-stickor.. de visar väl alltid svagt streck eller hur men när man har äl ska det vara lika starkt som kontrollstrecket?
    Jag har svagt på mitt nu, och äntligen minus på grav.testet (konstigt att man skulle bli glad över det...)
    så nu känns det som att missfallet helt är över och vi kan invänta äl :)
  • Anonym

Här sexas det för fullt då jag fick tillbaka min äl nu i helgen.

Jag fick positivt ältest både i går morse, i morse och nyss nu ikväll.

vi hade sex i går morse, i går kväll och i morse och kommer tyvärr inte ses förrän imorgon kväll igen...

Tror ni vi borde ha prickat in eller missar vi detta pga att vi inte har sex ikväll eller imorrn bitti?

• Anonym

Ja jag hoppas vi prickar in rätt och att det går lika bra som sist att bli gravida men att den stannar kvar :)

Klart ni ska sexa istället för att kolla fotboll, eller så är det ju en paus, eller hur?

• Anonym

Räcker väl med en snabbis, snart är det väl paus i fotbollen också så passa på och lycka till

• Anonym
    airamanna skrev 2010-07-12 09:02:16 följande:
    mensen i det närmaste slut och nu har jag inhandlat äl-test. smygtränade lite igår och påbörjar ny seriös sexningssattsningsfas snart Heja oss alla!  

Heja heja :)
  • Anonym

Oj vad spännande!

Jag är också lite besatt av tester och eftrersom jag hade äl i går troligen så kommer jag göra grav.test imorgon bitti för 5:e gången bara för att se allt det fortfarande är negativt.

OM det sedan, mot förmodan, visar sig att jag är gravid igen, så borde jag kunna lita på detta test :)

Hoppas du är gravid, det tror jag ;)

• Anonym

Åk till sjukhuset nu :)
    Men iofs, vad kan de kolla som inte du kan kolla hemma? Har de bättre saker att mäta med eller?

• Anonym

Visste du när du hade äl så ni hade sex då?

• Anonym

Försök att inte tänka så mycket vilket är lättare att säga... :)

Men om det visade neg på sjukhuset verkar det ju väldigt konstigt att det är plus nu... neaäää.. jag tror nog du är gravid... TROR!

Men vet du om ni prickade in äl och haft sex mycket elller känns det helt omöjligt att det skulle kunna tagit sig?

• Anonym

Å vad tråkigt, dessutom när det är sommar, sol och värme. Man lider verkligen av att inte få bada. Jag vill inte bada annars för jag är en badkruka men just när jag fick missfallet såg allt skönt ut såklart!

Försök att tänka att det snart är över och de flesta får äl snart efter skrapningen! Det är ngt att se fram emot.

Njut även av en semesteröl, det får du :)

Svar på tråden Missed abort