Missed abort
Håller tummarna för att det var din mens som kom och att din krop håller på att repa sig så du snart har ÄL igen...
Styrke kramar <3
Jag vet nu mer är man pesimist o vågar inte hoppas på nåt. För hoppas man inte så blir man inte besviken, fast jag vet ju att jag hoppas långt inom mig så jag bli besviken iaf om det inte blir som jag innerst inne hoppats...
Men som sagt håller tummar å tår...
Jag har äntligen slutat blöda, så vi har börjat ha sex igen och jag hoppas verkligen att det ska resultera i att jag snart är gravid igen. Men tänker inte satsa på ÄL-test förrän efter en ev mens eller två.. Hoppas dock att det inte kommer någon
Hur går dte för dig då bomullshuve?
Jag slutade ju blöda förra veckan men ikväll så började jag blöda igen efter att vi hade sex, kan det hänga ihop? ör inte kan det väl vara mensen efter 2½ vecka efter skrapning?
Anonym (ledsen), Jag förstår att du blev lite besviken det kommer jag också bli varje gång jag får mens nu... Håller tummarna nu att du inte får nån mer mens i år
Bomullshuve, Jag hoppas att ni får ett plus på stickan här framöver och att allt går vägen
Min läkare sa att det var risk för infektion så länge man blödde bara sen så var det inga problem längre, fick ju dock en misstänkt infektion iaf så jag har gått på två olika antibiotikakurer, men han sa att eftersom jag inte blödde längre så var det fritt fram att ha det trevligt i sovrummet som han uttryckte sig...
Min karl har köpt ÄL-test men vi får väl se om vi använder dom eller ej. Vill inte att sexet bara ska handla om att vi ska producera ett barn utan det är ju så mycket mer än det...