Missed abort
Ms Hällsten: jag blödde nästan som en mens 2-3 dagar efter mf, sen klingade det av och blev mer som missfärgade flytningar ett par veckor efter.
Ms Hällsten: jag blödde nästan som en mens 2-3 dagar efter mf, sen klingade det av och blev mer som missfärgade flytningar ett par veckor efter.
Ja visst är det tungt att se andra "springa förbi" en med sina graviditeter, när man själv aldrig verkar lyckas!
Mina två närmaste vänner är gravida nu. Den ena är exakt lika långt gången som jag skulle varit nu om jag inte fått mf. Det svider måste jag erkänna, orkar inte prata med henne av just den orsaken!
Sommarbebis: Stort grattis!!
sommarbebis: såklart era små tjejer är med er.
Isabelle: Knepig situation förstår jag. Men ändock, grattis till plus!
Idag började jag få spottings, vilket brukar betyda att tant röd kommer i all sin prakt inom ett par dagar. Alltså hade vi inte naturen på vår sida den här gången heller....

Men å andra sidan betyder ju det att det snart är dags att börja knapra tabletter inför stundande FET.

Jag visste ju att sängkammarförsöket egentligen var ett long shot med pluttesmå odds, men man kan ju inte låta bli att hoppas lite ändå!
Tack tjejer.
tyvärr vet jag ganska bombsäkert att det är mensen som är på G, men det känns okej. IVF är ju trots allt vår enda realistiska möjlighet att få biologiska barn, och nu när mensen kommer innebär ju det att vi snart är igång med en ny behandling.
Man får se det positiva i det lilla.
Åh så härligt att vi har fått lite plus i tråden! Grattis tjejer. Nu får ni gnugga av lite gravidbaciller på oss andra. Vi vill också bli smittade med gravidsjukan!
Skickar en otäck djävul som skrämmer allt blod på flykten.
Lycklig!! (världen är nog uppochner...) men nu kom äntligen min mens igång med dunder och brak! tänk vad lite blod och jävlig mensvärk kan göra för sinnet...
Nu återstår bara att ringa kliniken och bestämma vilken dag jag ska börja äta progynon-tabletter och boka tid för VUL inför återföring av mina små eskimåer som ligger i frysen i Malmö och väntar.
Äntligen! Tänk att kroppen tyckte att det skulle behövas hela 6 veckor efter MF innan den kom igång igen!