Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Missed abort

Tant Pruselius skrev 2010-11-16 15:09:17 följande:
    Nu vill vi ha påfyllning

BIM-lista

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Anonym (ledsen) - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011
    Oj , ändrar mitt nick ....

BIM-lista

BF-lista
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 6/4 2011
  • Tant Pruselius
    bomullshuve skrev 2010-11-16 19:45:04 följande:
    + i tråden!! Underbart och Grattis!!!
    Jag ändrar mitt datum i listan så det blir enligt RUL.

BIM-lista 

BF-lista
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    airamanna - 24/7 2011
    min dotter är född den 10/4 och jaa jag har oxå hört att det är den vanligaste födelsedagen
  • Tant Pruselius
    Isabellee skrev 2010-11-17 13:45:35 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får behålla denna lilla.
    Fick igår kväll en mörkbruna flytningar efter 3 dagars magsmärtor. Så vet inte om det är missfall på väg igen :(
    neej, hoppas hoppas hoppas att så icke är fallet.....
    Hur har det gått, blödit mer?
  • Tant Pruselius
    Isabellee skrev 2010-11-21 12:09:49 följande:
    Hej!

I torsdags morse så började jag få små blödningar. Framåt kvällen kom det mera och har blödit sedan dess :(
    Hade dock ett uppehåll på 24 timmar (i natt) men sen kom det tillbaka med dunder och brak.
    Det kommer även klumpar så missfall är nu ett faktum känns det som.
    Ska se hur länge jag blöder, sen till gyn för att kolla att allt är borta.
    näääj !!!
    *styrke kramar*
  • Tant Pruselius
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-30 12:22:53 följande:
    Jag har visst försvunnit från listan igen så jag skriver in mig igen.

Är lite nervös, ska göra VUL på torsdag, ni får hålla alla tummar och tår för att det är bra. Vågar dock inte hoppas så mycket även om det är bra då, är då i v 7+1 och flickorna levde ju till v17+2 och v17+5.

BIM-lista 

beingboring - ca 12/12 2010

BF-lista

Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    Sommarbebis2010 - 19/7 - 2011
    airamanna - 24/7 2011

Förresten TS, är du med oss nåt? Är nyfiken på hur du mår och lilla bebisen i magen också, snart dags för dig.

Beingboring, hoppas du får det underbart på Malaysia och att ni får riktigt mysigt tillsammans!
    *håller allt som kan hållas till på torsdag*
  • Tant Pruselius
    BlackCotton skrev 2010-12-02 13:49:13 följande:
    Hej alla, hittade just den här tråden och tänkte ansluta mig. Fick ett MA den 18 november i vecka 12, foster v.10.
    Känner mig under omständigheterna ok, även fast vissa dagar är väldigt tunga. Vi kommer att försöka igen så fort vi kan.
    fy, alltid lika jobbigt när fler "hittar" hit!
    *styrke kramar till dig*{#emotions_dlg.flower}
  • Tant Pruselius
    sommarbebis 2010 skrev 2010-12-02 21:49:10 följande:
    Såg ett pickande hjärta idag på VUL, härlig känsla, hon ville inte garantera att det bara var en men sannolikheten är att dte bara är en...
    Vågar dock inte ta ut nåt i förskott nu med tanke på att jag såg två hjärtan picka i v15 förra gången...
    ååå vad härligt med ett litet litet hjärta!Hjärta
  • Tant Pruselius
    Anonym (Me to) skrev 2010-12-06 20:12:48 följande:
    hur tidigt har ni fått göra VUL? Jag är ju i v 6 men jag har inte tagit mig i kragen och ringt BM än. Sist var hon så himla negativ och sa typ atyt vi väntar tills du går in i v 13 för då är ju risken för mf över. Ju men visst den dag jag gick in i v 13 kom ju mitt ma

Tänkte jag ska ladda för att ringa bm och be om ett vul efter jul och nyårs helgen. Tror dock att jag måste betala för det själv men det handlar om 200 kr och är värt ALLT så man slipper fundera!
    jag har alltid sökt via gynakuten på mina vul (2st) då kostar det som akutbesök (360?) men som du skrev det är ju värt det... gjorde det första i v 6+ och nu med denna grav i v 10+...... det som är är ju att gör man förtidigt v4-5-6 så kan det ju vara så att dem inte ser nått hjärta pga att det är så tidigt.....
  • Tant Pruselius
    beingboring skrev 2010-12-08 10:27:07 följande:
    Hörni! Gjorde ett test imorse mest bara för skojs skull och lite för att jag har massa tester hemma efter en leverans från testlagret... och det är ett tunt tunt tunt streck. Vågar inte hoppas på något och eg är det för tidigt för att testa men kanske kanske att det tagit sig den här gången. Ska vänta och ta ett nytt på fredag men ni får hålla tummarna! Har som sagt ingen känsla i kroppen av att det skulle vara positivt.. får vänta och se helt enkelt!
    woooola*håller allt om kan hållas*
  • Tant Pruselius
    airamanna skrev 2010-12-09 08:32:47 följande:
    ujuj, är så nervös för VUL:et i förmiddag... har typ hjärtat i halsgropen redan och det är 2 timmar kvar... 
    Lycka till! Let us know....
    *kramom*
Svar på tråden Missed abort