charmed86 skrev 2011-05-07 21:52:23 följande:
Ja det är skönt!
Skönt att det gick bra på återbesöket, dem kommer säkert det sista snart! Ingen idé att testa innan allt är ute så vänta ett par dagar du =)
Jag tog fatiskt ett test imorse och de visade väldigt svagt positivt, antar att resten kommer komma med nästa mens så vi får väl vänta ytterligare typ 1½ månad på ÄL Blä för att vänta....
HjärtatAlicia skrev 2011-05-07 23:24:16 följande:
Åhh denna fruktansvärt DRYGA väntan!!
Upptäckte MA:et i vecka 13, blev klart i vecka 14..
Skulle gått in i vecka 18 imorgon.. och har fortfarande rosa och/eller bruna flytningar hela tiden.. har dock gått över till blod nu, och jag hoppas SÅÅÅÅ att det är mensen som kommit eller iallafall är på gång nu!
Läkaren sa på sista vul:et att mensen skulle komma om 3-5 veckor, och det är över 4 veckor sen så hoppas!!!
Bara jag som tycker det är drygt att bara vänta?
Beklagar att det inte gick vägen för er denna gång tycker också väntan i är dryg, fick veta i vecka 10 och fostret inte levde men läkaren ville avvakta och se om det bara var för litet så vi fick vänta ytterligare 16 dagar för att verkligen få det bekräftat och nu är det 11 dagar sen jag fick tabletter och jag har slutat blöda men allt verkar inte ha kommit ut än men det skulle komma med nästa mens om det inte kommer ut tidigare sa min läkare.
Väntan är HEMSK, känns som om 4,5 månader har gått åt skogen... Vi hade försökt i 6 månader innan det tog sig också hoppas verkligen inte det tar så lång tid igen!
Hoppas att det var din mens som kom så att du iallafall ser att kroppen kommit igång igen!