Inlägg från: sommarbebis 2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbebis 2010

Missed abort

Har tagit en paus i bebisverkstaden den här månaden...

• sommarbebis 2010

Kunde inte låta bli att kika in fastän jag lovat mig själv. Vi har knappt sexat den här månaden så det borde inte bli ett plus men man kan ändå inte låta bli att hoppas på nåt sätt...Ska ha mens den 11 eller 12 oktober...

Hur går det för alla andra? Mår ni bra?

• sommarbebis 2010

Hej igen!

Ska börja vara mer aktiv här igen, även om jag inte heller kommer hålla på med tester och så. Vi ska bara njuta av sexet och av varandra.
    Men jag är lite nyfiken på det där med utredning och så, vad krävs för att man ska få göra en sån. Menar, jag fick ju MAi slutet av feb och födde flickorna 1 mars. Mensen och äl kom igång månaden efter och vi har försökt sedan dess utan resultat.
    Nu rä dock mensen sen men inget plus på stickan i morse så nu vill jag bara att den ska komma så jag slipper den i helgen då jag fyller år och ska på massage.

Kram till er alla. Har saknat er om jag ska vara ärlig!

• sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-10-12 19:36:06 följande:
    Hej igen!

Skönt att hitta lite balans i livet, tror att det är det bästa även om det är himla svårt.... pratade med en kompis som har ett barn och ett på g, han poängterade att tillverkningsfasen är den bästa fasen.... 

Även du har varit saknad!!!   {#emotions_dlg.flower} 

kramar 
    Tack vad gullig du är.. Ja balans i livet är viktigare än man tror. Men nu har jag fått balans även med kost och träning så på 8-9 veckor har jag gått ner 8 kilo på helt rätt sätt inga genvägar vilket är skönt. Men även det kan ju göra att jag kan bli mer fertil sen om jag har tur.
    Men jag tror att jag ska börja kika på vad som krävs för att man ska få göra en utredning.

Kramar
  • sommarbebis 2010

Hej tjejer!

Har inte varit inne på evigheter, kände att det stressade mig för mycket och att jag behövde fokusera på mig och mitt välbefinnande.
    Hur går det för alla och hur mår ni?
    Jag har en glädjande nyhet, som jag inte visste vem jag skulle dela det med om det inte vore er, ni var dom första jag tänkte på. Testade positivt i morse Men är så nervös över att det inte ska gå vägen den här gången heller.

Kramar

• sommarbebis 2010
    Javisst skrev 2010-11-10 10:13:30 följande:
    Har varit inne här tidigare, men nu är det dags att titta tillbaka. Är det någon här som fått ett lite senare MA? Jag fick sedan vecka 12 klar vätska från brösten, men nu kommer det vit vätska så fort jag kommer åt någonting. Någon som vet när det kommer avta?

Var på skrapning i fredags, då i vecka 16, och dagens glädje är att jag kommer i mina gamla byxor igen. Väntade tvillingar så var "stor som ett hus" men det hade kändes som ett rent hån att behöva ha mammabyxor (lånade sambons byxor de första dagarna efteråt).

Stor kram på er allesammans!
    Jag fick MA v20(17) med mina tvillingflickor, men efter att jag födde ut dom så fick jag tablett som skulle hindra mjölkproduktionen för att komma igång. Tycker dte verkar konstigt att du inte fick det. KOntakta den läkare du var i kontakt med vid ditt MA eller BM eller KK.

Lycka till, beklagar din förlust!
  • sommarbebis 2010

Tack vad ni alla är gulliga, vi har ju hoppats sen dem 1/3 då jag födde flickorna, ska till minneslunden idag och berätta för dom att dom ska få ett syskon som dom gärna får vaka över. Tror att dom är med oss hela tiden. Vi fick bilderna av bröllopsfotografen här för ett tag sen och när prästen tände vigselljuset så var det två lågor på det som han var tvungen att släcka med fingrarna då den dom inte ville bli utblåsta. Tror det var dom som ville vara med fotografen lyckades fånga lågorna på bild Sexa på och njut, håller tummarna för er alla! Kramar

• sommarbebis 2010
    mammiz83 skrev 2010-11-11 13:59:58 följande:
    sommarbebis: såklart era små tjejer är med er.

Isabelle: Knepig situation förstår jag. Men ändock, grattis till plus!
    Tack vad gullig du är, det värmer att höra nån annan säga dewt också Har en varsin nalle med deras namn på som jag ska lämna på minneslunden imorgon, hann inte dit idag..
  • sommarbebis 2010
    bomullshuve skrev 2010-11-12 15:45:51 följande:
    Vill bara berätta att vi var på RUL idag och det fanns en bebis där som var lagom stor och verkade leva gott. Dock var den inte så samarbetsvillig och ville definitift inte visa upp sig på de privata delarna så vad det blir vet vi inte. Vi fick dock en ny tid för UL i december, och då hoppas vi på en samarbetsvillig bebis.

Tack bomullshuve!

Vad mysigt att få se det lilla miraklet, jag har fått tid för VUL och inskrivning den 2/12, ska ha samma BM den här gången, hon är helt underbar, jag behövde inte ens nämna att jag ville ha ett VUL så hon bokade in det som en självklarhet.

Var till minneslunden idag (barnkullen) och ställde två stora röda rosor i busken som är i minneslunden, nedanför tände jag ett varsitt ljus och sen fick de en varsin liten änglanalle med vingar och derras namn på. Det är skrämmande många ljus och nallar på minneslunden. Många som saknar sina barn...

• sommarbebis 2010
    Xperia skrev 2010-11-13 14:12:06 följande:
    Hey vännen,

Så klart ska du använda oss och få ut alla dina känslor! Vi finns här för dig och vi vet vad du pratar om! Själv fick jag missfalll i maj och har fortfarande inte fått till det igen. Den 5 december hade vi vårt BF och det skulle verkligen vara underbart om man kunde plussa innan dess. Förstår precis hur du tänker.

Glöm aldrig att vi finns här för dig och för varandra! Be inte om ursäkt!

Oceaner av kramar!
    Som det ser ut nu får vi samma bf den här gången som med flickorna vilket känns lite tufft.
    Håller tummarna för ett plus för er snart! <3

Kramar
Svar på tråden Missed abort